Парфуми буває найрізноманітнішою: для широких мас і для індівідуалісток, для жінок, які орієнтуються в першу чергу на замовні статті в глянцевих журналах і рекламу і для жінок, які розшукують об'ємний, ексклюзивний і єдиний аромат. Перші – це завсідники парфумерних магазинів і модних бутиків розкручених знаменитих брендів, другі – це тонкі цінителі справжнього мистецтва, а мистецтво масово не може бути. У парфумерної індустрії такими представниками справжніх, унікальних ароматів є нішеві парфуми.
нішеві парфуми – різновид парфумерії, яка є результатом роботи парфумерів-індивідуалів. Нішева парфумерія зараховується до ексклюзивних видів ароматів європейських провідних брендів. Створення такого парфуму – це найскладніший процес, оскільки парфумер на тенденції моди не спирається, новинки не копіює, його творчості не заважають спритні маркетологи, які запланували парфум, який відповідає портрету споживача. Це в чистому вигляді творчість. Ймовірно, саме тому нішеві аромати настільки натуральні, красиві і об'ємні, кожен твір – це згусток вражень, спогадів і емоцій.
В основі нішевих ароматів лежить талант парфумера з одного боку і традиція з іншого. Власне тому, як відгалуження, вона є лише тільки в тих країнах, де протягом тривалого часу розвивалося парфумерне мистецтво, де є своя парфумерна школа і можливість удосконалюватися, базуючись на знаннях, що видобуваються століттями.
Перш за все, до таких країн належать Франція, Італія і Великобританія. Французькі парфумери виділяються найбільшою витонченістю і вишуканістю в створенні своїх творів. Один з найбільш відомих і визнаних брендів – це L'Artisan Parfumeur. Його створив в 1976 році Жан Лапорт - французький парфумер-індивідуаліст.
Послідовником Франції в сфері нішевих брендів стала Великобританія. Але парфуми, які створюються англійськими парфюмерами, менш витончені і більш прості в порівнянні з французькими. Тому їх часто рекомендують для тих людей, хто тільки вчиться осягати натуральні тонкі аромати. Найзнаменитіший виробник - це лондонська Penhaligon's. Парфуми, які створюються цим брендом, доставляють до двору Її Високості. Найменування англійських ароматів лаконічні, як і самі парфуми: «Конвалія», «англійська ферма лілія», «Дзвіночки».
Нішева парфумерія знайшла розвиток і в таких країнах, як Японія, Італія, арабські держави. Найбільш відомий з представників останніх бренд Montale. Це витончені парфуми Стародавнього Сходу і Аравії в металевих посудинах. Основою цих парфумах виступає цінні породи дерева, амбра, дорогі ароматичні масла і ладан, які вишукано переплітаються, при цьому утворюючи швидше чарівне зілля або любовне зілля, ніж парфум. Аромати цього бренду визнані серед нішевих парфумів, як найстійкіші.
Також дуже популярний на Сході Королівський Будинок Моди Designer Shaik. Вишукані арабські аромати цього бренду вражають не тільки своїми запахами, а й розкішними незвичайними флаконами. Designer Shaik - це дорогий, вишуканий і унікальний аксесуар, символ розкоші, процвітання і багатства.
Ізольованість парфумерних брендів від широкої публіки має перевагу перед традиційними парфумами. Так, нишевая парфумерія на 100% натуральна, її роблять з натуральних ароматичних есенцій і масел, також як і сто, двісті, триста років тому, в протилежність від сучасних ароматів «для всіх», де над запахами давно вже працюють винахідливі хіміки. Також нишевая парфумерія без різких відтінків, більш натуральна, екологічно чиста. Така парфумерія не розрахована на широке коло споживача. Також такий парфум упаковується в ексклюзивну упаковку: це може бути єдиний в світі такої форми флакон або розпис по склу ручна або упаковка у вигляді шухлядки з дорогих порід дерева. Це не лише тільки данина традиції, це ексклюзивний додатковий бонус від виробника. Але крім позитивних сторін, є завжди кілька аспектів негативних.
Обмеженість тиражів. Тут говорити про доступність парфуму не можна, вони випускаються обмеженими тиражами, які в тисячі разів менше, ніж загальнодоступні парфуми «від кутюр». Але з іншого боку, це негативна якість парфуму швидко перетворюється в позитивний, коли розмова заходить про ексклюзивність та елітарності.
Висока вартість. Велика частина ароматів створюється на основі натуральних компонентів, які зростають в тропічних країнах і експорт яких регулюється строго законодавством цих країн. Також такі парфуми створюються з дотриманням технологій, а це від 3-х місяців до 1 року – поки аромат в себе не вбере весь букет. Внаслідок цього за право володіння ексклюзивним парфумом Вам необхідно буде віддати від 150 доларів до 800 доларів за флакон в 3 мл, а може навіть і більше. Але і цей недолік також стає швидко гідністю, якщо говорити про якість і натуральність продукту.
Зустріти нішеві парфуми можна тільки лише в спеціалізованих бутиках одягу і парфумерії. Великі торгові центри не вважають за краще зв'язуватися з товаром, який володіє «простий» не помітний упаковкою і масивної рекламної компанією не підтриманий.
Ми продаємо тільки оригінальну продукцію від офіційних дистриб'юторів.
Ви можете перевірити товар при отриманні, під час доставки.
Безкоштовно на склад Нової Пошти при замовленні від 2500 грн.
Наші менеджери професійно проконсультують вас з будь-якого товару, допоможуть підібрати доглядають кошти.
Вони мають багаторічний досвід роботи в beauty-сфері та регулярно проходять навчання.
Знижка 3% за реєстрацію на сайті.
Знижки в залежності від суми замовлення:
5% на замовлення від 5000 грн
7% на замовлення від 7000 грн
Також діє накопичувальна система знижок для постійних покупців.