Випуск нових ароматів на парфумерний ринок - це завжди справжнє мистецтво, яке включає безпосередньо не тільки створення найоригінальнішого аромату, але також і його вмілу презентацію на парфумерному ринку. Для того щоб притягнути увагу споживачів, також потрібно вибрати назву підходяще, незвичайний флакон підібрати і створити привабливий імідж.
А що може бути більш привабливим і спокусливим, ніж гроші, багатство і коштовності? Власне цей постулат і використовують маркетологи провідних брендів, які випускають на ринок все більше парфумів з «грошовим» іміджем.
Наприклад, візьмемо туалетну воду від Paco Rabanne, яка має багатообіцяючу назву 1 Million. Творці аромату чимало постаралися для того, щоб притягнути увагу до новинки, і це їм вдалося прекрасно! Виразний і стильний флакон, який створений в формі золотого злитка з серійним номером та іншими впізнаваними атрибутами золота – це справжня квінтесенція уявлення про успішність і багатстві в житті! Це просте рішення і це стовідсоткове попадання «в яблучко»! І якщо парффюм 1 Million – це чоловічий аромат, то новинка 2010 року аромат Lady Million собою вже представляє чисто жіночу версію золотий феєрії.
Золото – це добре, звичайно, але не гірше і діаманти. Якраз так вирішили колись творці «Діамантової колекції» ароматів від Armani. вони пропонують для жінок парфум Emporio Armani Diamonds Intense, який відрізняється глибоким, насиченим і вираженим яскраво букетом з основними нотами троянди. Флакон, створений в формі багатогранного діаманта, підкреслює ще краще багатство аромату і притягує увагу покупців.
Трохи іншим шляхом пішла Дженніфер Лопез: флакон аромату Deseo відJennifer Lopez виконаний у формі < em> алмазу без огранки і не випадковий цей вибір. Сама актриса і співачка заявила, що такий образ її нового аромату символізує культуру Латинської Америки, подібну необробленому алмазу. Справжні цінності не кожен може розгледіти, тому цей аромат заявлений як парфум не для всіх, а для справжніх цінителів прекрасного.
Парфуми, описані нами, зовсім не єдині аромати, які в своїх образах «експлуатують» ідею розкоші і багатства. Крім того, наближається День Св. Валентина – це свято, коли традиційним подарунком стає парфум. Також в період свят багато брендів випускають традиційно лімітовані колекції парфумів, які оформлені з застосуванням дорогоцінне-грошової тематики. Декоративні ланцюжка, стрази Swarovski і вкраплення дорогоцінних металів і каменів наше око порадують. Сподіваюся, що і аромати будуть до пари.
Ми продаємо тільки оригінальну продукцію від офіційних дистриб'юторів.
Ви можете перевірити товар при отриманні, під час доставки.
Безкоштовно на склад Нової Пошти при замовленні від 2500 грн.
Наші менеджери професійно проконсультують вас з будь-якого товару, допоможуть підібрати доглядають кошти.
Вони мають багаторічний досвід роботи в beauty-сфері та регулярно проходять навчання.
Знижка 3% за реєстрацію на сайті.
Знижки в залежності від суми замовлення:
5% на замовлення від 5000 грн
7% на замовлення від 7000 грн
Також діє накопичувальна система знижок для постійних покупців.