Як пахнути грошима

Випуск нових ароматів на парфумерний ринок - це завжди справжнє мистецтво, яке включає безпосередньо не тільки створення найоригінальнішого аромату, але також і його вмілу презентацію на парфумерному ринку. Для того щоб притягнути увагу споживачів, також потрібно вибрати назву підходяще, незвичайний флакон підібрати і створити привабливий імідж.

А що може бути більш привабливим і спокусливим, ніж гроші, багатство і коштовності? Власне цей постулат і використовують маркетологи провідних брендів, які випускають на ринок все більше парфумів з «грошовим» іміджем.

Наприклад, візьмемо туалетну воду від Paco Rabanne, яка має багатообіцяючу назву 1 Million. Творці аромату чимало постаралися для того, щоб притягнути увагу до новинки, і це їм вдалося прекрасно! Виразний і стильний флакон, який створений в формі золотого злитка з серійним номером та іншими впізнаваними атрибутами золота – це справжня квінтесенція уявлення про успішність і багатстві в житті! Це просте рішення і це стовідсоткове попадання «в яблучко»! І якщо парффюм 1 Million – це чоловічий аромат, то новинка 2010 року аромат Lady Million собою вже представляє чисто жіночу версію золотий феєрії.

Золото – це добре, звичайно, але не гірше і діаманти. Якраз так вирішили колись творці «Діамантової колекції» ароматів від Armani. вони пропонують для жінок парфум Emporio Armani Diamonds Intense, який відрізняється глибоким, насиченим і вираженим яскраво букетом з основними нотами троянди. Флакон, створений в формі багатогранного діаманта, підкреслює ще краще багатство аромату і притягує увагу покупців.

Трохи іншим шляхом пішла Дженніфер Лопез: флакон аромату Deseo відJennifer Lopez виконаний у формі < em> алмазу без огранки і не випадковий цей вибір. Сама актриса і співачка заявила, що такий образ її нового аромату символізує культуру Латинської Америки, подібну необробленому алмазу. Справжні цінності не кожен може розгледіти, тому цей аромат заявлений як парфум не для всіх, а для справжніх цінителів прекрасного.

Парфуми, описані нами, зовсім не єдині аромати, які в своїх образах «експлуатують» ідею розкоші і багатства. Крім того, наближається День Св. Валентина – це свято, коли традиційним подарунком стає парфум. Також в період свят багато брендів випускають традиційно лімітовані колекції парфумів, які оформлені з застосуванням дорогоцінне-грошової тематики. Декоративні ланцюжка, стрази Swarovski і вкраплення дорогоцінних металів і каменів наше око порадують. Сподіваюся, що і аромати будуть до пари.

Дивитися всі статті
  • Оригінальна
    продукція

    Ми продаємо тільки оригінальну продукцію від офіційних дистриб'юторів.

    Ви можете перевірити товар при отриманні, під час доставки.

  • Безкоштовна
    доставка по
    Україні від 2500 грн

    Безкоштовно на склад Нової Пошти при замовленні від 2500 грн.

  • Професійна
    консультація
    менеджера

    Наші менеджери професійно проконсультують вас з будь-якого товару, допоможуть підібрати доглядають кошти.

    Вони мають багаторічний досвід роботи в beauty-сфері та регулярно проходять навчання.

  • Накопичувальна
    дисконтна
    система

    Знижка 3% за реєстрацію на сайті.

    Знижки в залежності від суми замовлення:
    5% на замовлення від 5000 грн
    7% на замовлення від 7000 грн

    Також діє накопичувальна система знижок для постійних покупців.

ruua