Класифікація косметичних засобів


Як і в кожній галузі, в косметичному світі є своя класифікація: опис кожного з класів, їх недоліки та переваги, на основі інформації незліченних публікацій в мас-медіа. Кожна жінка за допомогою такої інформації зможе знайти і вибрати те, що їй необхідно з усього розмаїття косметичних засобів, якими переповнений косметичний ринок.

Косметика Mass Market (Мас маркет)

Mass Market – це найчисленніший клас. До нього зараховується вся масова косметика, призначена для щоденного догляду, але вона при цьому не може вирішити якісь по справжньому серйозні проблеми, навіть в тому випадку якщо це зазначено в анотації.

Головна відмінна прикмета такої косметики – це місце продажу і ціна. Тобто, така косметика коштувати дорого не може і продається вона майже всюди: від провінційних магазинчиків і ринків до великих столичних універмагів і супермаркетів. Хоча, розкид якості і цін в класі Mass Market може бути цілком значним. Ця косметика виробляється великими партіями і дешева.

Косметика класу Mass Market за складом токсична: компоненти – це продукти нафтохімії – синтетичні консерванти, похідні фенолу і формаліну, як правило – параформ і ніпазол.
Для просування на ринку косметичної продукції Mass Market йде агресивна реклама. Від вартості продукції 70% йде на рекламу, 20% - на упаковку і всього 10% - на виробництво.

Такі косметичні засоби не дають тривалого ефекту. Якщо перестати користуватися такою косметикою шкіра стає ще гірше, ніж до застосування (ефект старіння), від її використання часом виникає алергія, в більшості випадків своїм складом вона шкідлива для здоров'я. Попитом користується за рахунок дешевизни. До косметиці класу Mass Market відноситься Eveline, Ruby Rose, Herbina, Belinda.

Косметика Middle Мarket (Мідл маркет)

Middle Мarket – це косметичні засоби середнього класу вже більш високого рівня. Зміст натуральних біологічно компонентів в цій косметиці становить 30% - 60%. В якості консервантів використовують нетоксичні Парабелі і бензоати з рослинної сировини, але виготовляються хімічним шляхом. Для того, щоб уникнути звикання не рекомендує користуватися косметикою Middle Мarket однієї косметичної лінії більше 6 місяців.

Middle Мarket – це порівняно недорога продукція, яка орієнтована на значні обсяги продажів. Велика увага виділяється на маркетингову політику. Проте, неодмінна умова цієї категорії – це комфортність. Крем зобов'язаний наноситися легко, вбиратися швидко, мати приємний аромат і, по можливості, красивий відтінок і упаковку.

Власне продукція Middle Мarket на сьогоднішній день користується найбільшою популярністю. У наш час покупниці воліють підкоп краще трошки грошей, але придбати щось, що гарантувало б комфорт і ефективність.

Middle Мarket – це більш низька вартість при збереженні відмінної якості продукту. До косметиці цього класу відноситься Loreal, Pupa, Borjois і ін.

Selective cosmetics (Селективна косметика)

Селективна косметика – це елітна косметика або як ще називають косметика класу люкс. До такої косметиці в більшості випадків відносяться марки, які належать прославленим Будинкам моди або компаніям, які мають власні наукові інститути та лабораторії. Селективна косметика продається в спеціалізованих відділах великих магазинів і інтернет-магазинах елітної косметики.

Косметика класу люкс створюється з високих технологій, містить натуральні біологічно активні речовини 70% - 80%. Для виробництва продукції використовують екологічно чиста сировина, без синтетичних інгредієнтів. Селективна косметика не викликає звикання, при скасуванні косметики класу люкс не виникає різкий ефект старіння. Консерванти використовуються тільки натуральні.

Вартість такої косметики висока, так як крім високої якості клієнт платить ще й за прославлене ім'я. Все селективні марки за якістю майже дуже близькі і основна їх відмінність від Mass Market – це здатність усувати досить серйозні проблеми шкіри: боротися з прищами, зморшками, пігментними плямами, зайвим блиском або зневоднення шкіри, целюлітом і т.д.

Крім того, селективна косметика в основному випускається в дорогій упаковці, яка часом може бути істинним твором мистецтва. До косметиці цього класу відноситься Christian Dior, Chanel, Givenchy, Estee Lauder, Guerlain, Helena Rubinstein, Clinique, Versace, Shiseido, Sisley, Yves Saint Laurent і інші .

Professional cosmetics (Професійна косметика)

Косметика цього класу призначена для професійного застосування в салонах краси. В основному вона найбільш ефективна і часто межує з фармацевтики.

Однак потрібно розділяти салонну косметику на дві групи: ту, яку повинен використовувати лише тільки косметолог в салоні (така косметика містить максимальну концентрацію активних речовин), і ту, яку можна використовувати вдома. Майже всі професійні лінії містять обидва типи косметичних засобів.

Салонні косметичні засоби діють буквально на очах, але також дуже швидко йде і вражаючий ефект, оскільки це суперечить самій системі сфери салонних послуг – прив'язка до салону клієнта. Швидкий візуальний ефект подучается за наявності в складі косметики швидкодіючих фармакомпонентов.
До косметиці цього класу відноситься Academie, Guam, Darphin, Biotherm, Payot, Phytomer, La Prairie.

Космецевтика

Косметика класу космецевтіка – це лікувально-профілактичні косметичні засоби. Косметика цього класу працює на рівні клітини, тобто, здатна надавати позитивний вплив на біохімічні процеси в організмі.

Така косметика за складом не токсична і безпечна для організму і шкіри; заснована на натуральних біоактивних компонентах, отриманих за допомогою високих технологій і наукових розробок в сфері нутриціології (харчуванні клітини). Вся продукція цього класу проходить ґрунтовні клінічні випробування і навіть дозволена для використання людям з псоріазом, екземою та ін. Її гипоаллергенность дорівнює 94-98%.

При скасуванні коштів цього класу відсутній ефект швидкого старіння, немає ефекту звикання. Її можна використовувати 3 місяці, потім зробити на 7-8 місяців перерву і при цьому не погіршиться стан шкіри. Космецевтика має пролонговану позитивним дією.

Вимоги по виробництву косметики цього класу досить високі до застосування новітніх технологій, досліджень, розробок, стандарти якості міжнародні – FDA, GMP, ін. Такої жорсткої позиції відповідають тільки кілька компаній в світі.

Дивитися всі статті
ТОП товарів по догляду за обличчям
  • Оригінальна
    продукція

    Ми продаємо тільки оригінальну продукцію від офіційних дистриб'юторів.

    Ви можете перевірити товар при отриманні, під час доставки.

  • Безкоштовна
    доставка по
    Україні від 1500 грн

    Безкоштовно на склад Нової Пошти при замовленні від 1500 грн.

  • Професійна
    консультація
    менеджера

    Наші менеджери професійно проконсультують вас з будь-якого товару, допоможуть підібрати доглядають кошти.

    Вони мають багаторічний досвід роботи в beauty-сфері та регулярно проходять навчання.

  • Накопичувальна
    дисконтна
    система

    Знижка 3% за реєстрацію на сайті.

    Знижки в залежності від суми замовлення:
    5% на замовлення від 5000 грн
    7% на замовлення від 7000 грн

    Також діє накопичувальна система знижок для постійних покупців.

ruua