Цікаве про обсяги флаконів парфумів


Обсяг флакона парфуму має своє верхнє обмеження: він повинен бути використаний раніше, ніж вийде термін його придатності. Саме тому на обсяг флакона впливає призначення парфуму, його концентрація і ... традиція.

Обсяги парфумів:

100 мл – це в основному тестери, які стоять в магазинах. Тестерам належить бути великими, оскільки один тестер розраховується на партію парфумів.

100 або 75 мл – це типова ємність для чоловічих ароматів, так як вони завжди мають невисоку концентрацію – туалетна вода або колони (одеколон), що трохи " погуще ", але не на сильно багато, тому витрачаються швидше.

50 мл – властивий обсяг для парфюмированной води або туалетної води. Часом і парфум для чоловіків зустрічається в такому обсязі, але це нечасто трапляється.

30 мл – в такому обсязі флакона бувають і духи, і парфумерна вода. У такому обсязі духи зустрічаються дуже рідко, і в основному це якийсь спецвипуск парфуму, який має великий термін придатності внаслідок особливостей створення. Або буває так, що виробник ставить собі за мету – продати подорожче, нав'язавши при цьому велику ємність парфуму. Так теж буває.

15 мл – це обсяг флакончика парфумів. У такому обсязі смішно випускати парфумовану воду – це одне і те ж, що пити воду наперстками. А ось для духів, які часто використовують – це оптимальний обсяг флакончика, оскільки вони встигнуть закінчитися і при цьому не набриднути.

7,5 мл – це також обсяг флакончика парфумів. Такий обсяг флакончика розрахований на тих, хто буде використовувати їх не часто, або ж просто не може дозволити собі велику ємність улюблених парфумів.

Менше 7,5 мл – це всілякі мініатюри або як їх ще називають " Міньки ". Міньки зустрічаються обсягом і по 2 мл, і по 4 мл, і по 5 мл, і навіть по 6 мл. Основне завдання " Міньки " – це " генеральна репетиція ", тобто дати уявлення про аромат і про парадному дизайні флакончика. Мінька – це як обіцянку про те, що буде все таке ж прекрасне, тільки лише набагато більшого обсягу. У Мінько встечаются будь концентрації. Часом це позначають, а часом і немає.

Але чому ж таке незвичайне розподіл по мілілітрах – 100-75-50-30-15-7.5, а не, наприклад, 100-75-50-25 і т.д.? Чому раптом обсяг флакончика парфуму 30 мл і його половина і четвертинка?

А ось це і є традиція – ця спадщина часу, коли всі рідини, перш за все аптечні, виміряють унциями. 30 мл рівні однієї унції. Відповідно, далі ми ділимо унцію і в результаті отримуємо половинку і четвертинку – 15 мл і 7,5 мл.

До сих пір на флакончиках і упаковках парфумів поруч з об'ємом в мілілітрах пишуть обсяг в унціях: 30 мл – 1 Oz.

Цікавим є той факт, що обсяг парфуму в Радянському Союзі вимірювали зовсім по-іншому – в кубічних сантиметрах (см 3), які представляють собою ті ж мілілітри. Якщо подивитися старі радянські коробки від парфумів, то можна побачити, що там не було ніякої системи. Наприклад, парфуми " Пори року " були об'ємом 9,5 см 3, духи " Ювілей " – 39 см 3, духи " Бахчисарайський фонтан " – 23 см 3, духи " Кремль " – 47 см 3, духи " Вогні Москви " – 24 см 3, духи " Червона Москва " в класичному флакончике – 35 см 3.

А просто виявляється, що в наскрізь розпланованому і стандартизований Радянському Союзі обсяги парфумом залежали винятково від дизайну флакончика! Чи не дизайн флакончика підганяли під обсяг парфуму, а навпаки.

Дивитися всі статті
  • Оригінальна
    продукція

    Ми продаємо тільки оригінальну продукцію від офіційних дистриб'юторів.

    Ви можете перевірити товар при отриманні, під час доставки.

  • Безкоштовна
    доставка по
    Україні від 2500 грн

    Безкоштовно на склад Нової Пошти при замовленні від 2500 грн.

  • Професійна
    консультація
    менеджера

    Наші менеджери професійно проконсультують вас з будь-якого товару, допоможуть підібрати доглядають кошти.

    Вони мають багаторічний досвід роботи в beauty-сфері та регулярно проходять навчання.

  • Накопичувальна
    дисконтна
    система

    Знижка 3% за реєстрацію на сайті.

    Знижки в залежності від суми замовлення:
    5% на замовлення від 5000 грн
    7% на замовлення від 7000 грн

    Також діє накопичувальна система знижок для постійних покупців.

ruua