Обсяг флакона парфуму має своє верхнє обмеження: він повинен бути використаний раніше, ніж вийде термін його придатності. Саме тому на обсяг флакона впливає призначення парфуму, його концентрація і ... традиція.
Обсяги парфумів:
100 мл – це в основному тестери, які стоять в магазинах. Тестерам належить бути великими, оскільки один тестер розраховується на партію парфумів.
100 або 75 мл – це типова ємність для чоловічих ароматів, так як вони завжди мають невисоку концентрацію – туалетна вода або колони (одеколон), що трохи " погуще ", але не на сильно багато, тому витрачаються швидше.
50 мл – властивий обсяг для парфюмированной води або туалетної води. Часом і парфум для чоловіків зустрічається в такому обсязі, але це нечасто трапляється.
30 мл – в такому обсязі флакона бувають і духи, і парфумерна вода. У такому обсязі духи зустрічаються дуже рідко, і в основному це якийсь спецвипуск парфуму, який має великий термін придатності внаслідок особливостей створення. Або буває так, що виробник ставить собі за мету – продати подорожче, нав'язавши при цьому велику ємність парфуму. Так теж буває.
15 мл – це обсяг флакончика парфумів. У такому обсязі смішно випускати парфумовану воду – це одне і те ж, що пити воду наперстками. А ось для духів, які часто використовують – це оптимальний обсяг флакончика, оскільки вони встигнуть закінчитися і при цьому не набриднути.
7,5 мл – це також обсяг флакончика парфумів. Такий обсяг флакончика розрахований на тих, хто буде використовувати їх не часто, або ж просто не може дозволити собі велику ємність улюблених парфумів.
Менше 7,5 мл – це всілякі мініатюри або як їх ще називають " Міньки ". Міньки зустрічаються обсягом і по 2 мл, і по 4 мл, і по 5 мл, і навіть по 6 мл. Основне завдання " Міньки " – це " генеральна репетиція ", тобто дати уявлення про аромат і про парадному дизайні флакончика. Мінька – це як обіцянку про те, що буде все таке ж прекрасне, тільки лише набагато більшого обсягу. У Мінько встечаются будь концентрації. Часом це позначають, а часом і немає.
Але чому ж таке незвичайне розподіл по мілілітрах – 100-75-50-30-15-7.5, а не, наприклад, 100-75-50-25 і т.д.? Чому раптом обсяг флакончика парфуму 30 мл і його половина і четвертинка?
А ось це і є традиція – ця спадщина часу, коли всі рідини, перш за все аптечні, виміряють унциями. 30 мл рівні однієї унції. Відповідно, далі ми ділимо унцію і в результаті отримуємо половинку і четвертинку – 15 мл і 7,5 мл.
До сих пір на флакончиках і упаковках парфумів поруч з об'ємом в мілілітрах пишуть обсяг в унціях: 30 мл – 1 Oz.
Цікавим є той факт, що обсяг парфуму в Радянському Союзі вимірювали зовсім по-іншому – в кубічних сантиметрах (см 3), які представляють собою ті ж мілілітри. Якщо подивитися старі радянські коробки від парфумів, то можна побачити, що там не було ніякої системи. Наприклад, парфуми " Пори року " були об'ємом 9,5 см 3, духи " Ювілей " – 39 см 3, духи " Бахчисарайський фонтан " – 23 см 3, духи " Кремль " – 47 см 3, духи " Вогні Москви " – 24 см 3, духи " Червона Москва " в класичному флакончике – 35 см 3.
А просто виявляється, що в наскрізь розпланованому і стандартизований Радянському Союзі обсяги парфумом залежали винятково від дизайну флакончика! Чи не дизайн флакончика підганяли під обсяг парфуму, а навпаки.
Ми продаємо тільки оригінальну продукцію від офіційних дистриб'юторів.
Ви можете перевірити товар при отриманні, під час доставки.
Безкоштовно на склад Нової Пошти при замовленні від 2500 грн.
Наші менеджери професійно проконсультують вас з будь-якого товару, допоможуть підібрати доглядають кошти.
Вони мають багаторічний досвід роботи в beauty-сфері та регулярно проходять навчання.
Знижка 3% за реєстрацію на сайті.
Знижки в залежності від суми замовлення:
5% на замовлення від 5000 грн
7% на замовлення від 7000 грн
Також діє накопичувальна система знижок для постійних покупців.