Один з найбільш неординарних сучасних брендів, японський фешн-гіганта Kenzo (Кензо), презентував новий чоловічий аромат Kenzo Homme Sport. Випуск нового парфуму був приурочений літніх олімпійських ігор в Лондоні. Модний будинок Kenzo не зміг залишити без уваги настільки визначна подія.
В основу концепції аромату Kenzo Homme Sport лягли свіжість, нестримний драйв, пристрасть до нових вершин. Девіз новинки – «Спорт як розвага».
Кензо зробив акцент на спрощення ольфакторной піраміди аромату. В кожній краплі парфуму Kenzo Homme Sport грають дивовижні нюанси молодості, любові до життя, простоти і оптимізму. А що саме приголомшливе – це те, що, незважаючи на таку «нехитрість», парфум не можна назвати примітивним або мізерним. Навпаки – він досить таки багатогранний і тонкий. А також аромат не відрізняється «серйозністю», яка властива конкурентам. В парфум Kenzo Homme Sport на чолі стоїть спорт як розвага.
Kenzo Homme Sport призначений для чоловіків, які йдуть по життю, не озираючись назад, для чоловіків, які живуть одним днем і не звертають уваги на умовності і формальності. Чоловік Kenzo Homme Sport – вільний, а його аромат настільки ж сильний і молодий, як і володар.
Новинка від Kenzo була прзентована влітку 2012 року і стала однією з найактуальніших ароматних новинок сезону. Деревно-пряні акорди Kenzo Homme Sport разюче співзвучні музиці драйву, який панує під час найважливішої спортивної події - олімпіади.
Над створенням нового аромату від Kenzo працював один з найзнаменитіших носів сучасності – Francois Demachy (Франсуа Демаші). Творіння цього парфумера заслуговують захоплення – йому належать останні бестселери іменитих будинків Givenchy, Gucci і Christian Dior. Своїм натхненням парфумер поділився і з японським будинком Kenzo, створивши для нього воістину освіжаючий, багатогранний і яскравий аромат. Франсуа Демаші зміг з неймовірною точністю втілити в ароматі образ молодого сучасного чоловіка – нестримного, зухвалого, завжди прагне до кращого. Ця бурхлива молодість, яка приправлена пряними відтінками сексуальної елегантності, пахне в кожній ноті «вибухового» аромату Kenzo Homme Sport. І, при цьому, парфум не можна назвати тінейджерських, оскільки він мало схожий на легковажні релізи-одноденки, які у величезних кількостях випускають конкуренти.
Якщо спробувати створити портрет чоловіка, якому новинка від Kenzo адресована, то перед нами виникне сильний, молодий і сучасний чоловік, який переріс хлоп'ячі аромати, однак ще не відчуває потреби доповнювати свою природну сексуальність глибокими і важкими композиціями.
Обличчям рекламної кампанії аромату Kenzo Homme Sport став французький актор Nicolas Cazale (Ніколя Казале). Харизма Ніколя повністю вписується в зміст ароматної композиції – в його рисах успішно поєднуються запал і простота. Сценарій ролика для реклами складений з традиційною японської простотою і, разом з тим, родзинкою. Розкішна яхта, яка, як потім з'ясовується, виявляється крихітним корабликом, з яким актор грає – це чудовий режисерський хід – одночасно стильний і простий.
Аромат Kenzo Homme Sport схожий на холодну океанську хвилю, яка збиває з ніг, обпікає, опановує і поглинає. У верхніх нотах ароматної композиції звучать дзвінкі акорди м'яти, цитрусів і грейпфрута. Пряне серце пахне нотами спецій, квітки імбиру, герані. А приголомшлива пряна база іскриться ветивером і білим кедром.
Флакон Kenzo Homme Sport заслуговує на окрему увагу – він виконаний в традиційній стилістиці будинку Kenzo, дуже сильно відрізняється від «приземистого» оформлення інших релізів. Джерелом натхнення для створення флакона став бамбуковий стебло – вишуканий і постійно тягнеться вгору. Асиметричні форми флакона роблять його ще більш запам'ятовується і стильним.
Олімпійська новинка Kenzo Homme Sport доступна у флаконах об'ємом 30 мл, 50 мл і 100 мл у концентрації Eau de Toilette (Туалетна вода).
Ми продаємо тільки оригінальну продукцію від офіційних дистриб'юторів.
Ви можете перевірити товар при отриманні, під час доставки.
Безкоштовно на склад Нової Пошти при замовленні від 2500 грн.
Наші менеджери професійно проконсультують вас з будь-якого товару, допоможуть підібрати доглядають кошти.
Вони мають багаторічний досвід роботи в beauty-сфері та регулярно проходять навчання.
Знижка 3% за реєстрацію на сайті.
Знижки в залежності від суми замовлення:
5% на замовлення від 5000 грн
7% на замовлення від 7000 грн
Також діє накопичувальна система знижок для постійних покупців.