Як відрізнити оригінал від підробки? На жаль, на сьогоднішній день більше ніж половина інтернет-магазинів парфумерії продають під виглядом оригінальної продукції різного роду підробки. Купуючи таку підроблену продукцію, Ви шкодите своєму здоров'ю, оскільки до складу входять шкідливі речовини, що викликають неабиякі хвороби аж до раку. Ви також будете приносити продавцям такої продукції надприбуток, так як її реальна ціна від 40 до 80 гривень. Нижче представлені основні приклади того, як відрізнити можна оригінальну парфумерію від підробленої. Володіючи такою інформацією, Ви зможете майже повністю захистити себе від придбання підробленої, шкідливої продукції.
1. Поліетиленова упаковка
Не всі духи на фабриках упаковують в поліетилен! Наприклад, LaCoste Hot Play, Davidoff Cool Wather, Hugo Boss Energise ... реалізовують без поліетиленової упаковки! причиною цього є економія коштів компаній: пакувальне обладнання непотрібно ставити, платити податок за забруднення природи непотрібно, оскільки відпрацьований поліетилен потребує переробки. Але все одно бувають і такі випадки, коли можна зустріти в магазинах схожі позиції упакованими ... Тут все просто, їх для удосконалення товарного вигляду упакували робочі магазину! Зробимо висновок: оригінальна парфумерія може продаватися без поліетиленової упаковки. Далі розглянемо різницю між упаковкою неоригінальною і оригінальної продукції ... Поліетилен приклеєний якимось клеєм, можуть бути нерівності в його формі. Оригінальна парфумерія виготовляється на дорогих потужних фабриках, де упаковку виконує точний агрегат, поліетилен склеюється спеціальним " клеймом ", яке його сплавляє, і завжди видно штамп запаювання поліетилену на оригіналі, він має форму кола або прямокутника! На фото можна побачити, що плівка у справжнього товару прилягає щільно і без перекосів. Сама ж плівка прозора. Є вільний хід по коробці плівки, але він слабкий. Акуратний зварений шов, він внахлест, невеликий, приблизно 5мм. Чого не можна сказати про " дублікаті ": неприховані перехлести (зайва плівка), зварений шов грубий з нахлестом в кожну сторону приблизно 15мм, суб'єктивно викликає почуття неакуратність, злегка жовтувата плівка, а також великий хід плівки по коробці, порівняно з оригіналом.
2. Поліграфія
По всій ймовірності, найсуттєвішою відмінністю буде і може бути якість поліграфії. Як видно у " дубліката " на фотографіях присутні явні " напливи ". У поліграфістів випресування зображення з подальшою заливкою фарбою має назву вирубка. Так ось така вирубка у підробленої парфумерії виконана дуже і дуже неякісно. Досить точніше придивитися і все стане на свої місця. Також надзвичайно складно дотриматися точно фактуру паперу. Хоча дуже часто помітити відмінність фактур, можна тільки лише взявши в руки обидва зразки. І знову-таки, на суб'єктивному рівні, підроблена продукція виглядає набагато гірше. Хоча якщо відсунути на метр, то важко відрізнити хто є хто. Також потрібно свою увагу звернути ще й на такий момент: один з кольорів відрізняється або колірна гамма зміщена ...
3. Написи
Перевіряйте дуже уважно написи – дані і назви про виробника. Більшість виробників підробок часто змінюють літери в назві місцями або додають їх зайві. Наприклад, може бути написано на коробці Genzo замість Kenzo, Cool Wоter замість Cool Water, Clema замість Кlima. Назва повинна бути французькою або англійською мовою. На оригінальних французьких духів ніколи не напишуть «parfume» - на кінці з буквою «e», тільки «parfum». А в даних про виробника вказується не просто тільки країна (France і т.п.), а ціла фраза «Made in France». Також на оригінальної парфумерії вказується завжди найменування товару, дата виготовлення, країна-виробник, склад продукту, термін придатності.
4. Штрих код
У французьких парфумів штрих-код починається з цифри «3». У інших країн штрих-коди починатися так: Німеччина 400-440, Великобританія 50, Франція 30-37, Італія 80-83, Іспанія 84, Канада і США 00-09. Над кодом також присутній серійний номер – шифр з цифр і букв, який з шифром на флакончику обов'язково повинен збігатися.
5. Флакон
Скло флакона у оригінальної парфумерії прозоре і чисте, не повинно бути, кульок повітря, помутнінь і нерівностей. Справжні духи ніколи не закриваються металевою кришкою, оскільки від зіткнення з металом парфуми можуть зіпсуватися. Підроблену парфумерію може видати і погане закріплення всередині футляра флакона: якщо дотримана герметичність, то флакон всередині коробки не буде “ бовтатися ”, а розпилювач в основному захищається металевим кільцем. Також і до самої рідини відноситься вимога прозорості. Вона не повинна бути з осадом або каламутній. В основному колір парфумів варіюється від палевого до темно-жовтого. Часом за допомогою барвників домагаються зеленого, рожевого або бузкового відтінків. А ось насторожувати повинен яскравий " хімічний " колір. Якщо Ви бачите парфуми відомого бренду, але червоного або яскраво-синього кольору, то точно перед Вами - підробка. Якщо в склі помічаються опливи або бульбашки повітря, то щось явно не те ... про якість скла офіційний виробник точно подбає. Воно буде без суспензій, прозорим, гладким і рівним. У ньому не буде спостерігатися бульбашок і іншої гидоти. Якість скла, яке використовують в оригінальному парфумерному флаконі, порівняти можна з " бижутерная ". Якісне скло замовляють на скляних фабриках, які сертифіковані для виробництва цього скла і процес виробництва займає приблизно два місяці. Тільки лише після цього скло робиться зовсім прозорим і щільно " сідає " фарба. Процес виходить украй недешевим. Тому у бутлегерів не виходить все точності відтворити. Як правило, пластик " дубліката " не має одноколірної структури. Також такий пластик після лиття не обробляється і на ньому залишаються різноманітні сліди з ливника. Оплоі, опливи, задирки - ознака неякісної продукції. Але не потрібно занадто пильно вдивлятися - так як офіційний виробник теж людина, яка теж може допустити помилки. І знову-таки в цьому випадку суб'єктивно буде виглядати неохайніше, гірше неоригінальний товар, в той час, як офіційні виробники подбають про те, щоб не лише тільки аромат приніс задоволення, але і щоб покупець міг знайти естетичне задоволення.
6. Код партії
І хто ж сказав, що парфумерія – це не гроші? Кілька марок промаркировано ультрафіолетом. Приблизно 30% виробників на коробку наносять номер партії ультрафіолетової фарбою. Так що якщо Ви бачили на раніше куплений товар номер партії, а на пропонованому його немає – це означає, що Вас хочуть обдурити! але потрібно відзначити, що не піддаються такому маркіруванні мініатюри, банні лінії, тестера і інше. Також не всі виробники наносять такий код і не на все лінії товару. такий код захований може бути і на внутрішній частині коробки.
7. Аромат і стійкість
Вам здається, що аромат не той ... Це не факт ... Незаперечний факт підробки - це стійкість і неприхований запах денатурату. Стійкість підробленої парфумерії складає приблизно півгодини. Через півгодини аромат йде безслідно з Вас. Якщо Ви відчули явний запах спирту при відкритті флакона, то це підробка. Тим не Проте, якщо Вам аромат здається не таким, яким " чули " Ви його раніше, не факт зовсім, що це підробка. Є кілька варіантів. Якщо Ви давно не використовували той чи інший парфум, то сприйняття змінитися могло легко – це випадок найбільш поширений. Також завод міг модифікувати формулу і додати щось у вихідне масло. Також різні заводи виробляють різні аромати - і одні і ті ж духи, які твори в США і в Європі будуть по-різному пахнути! Крім того парфумерія, яка на улюбленій Вашій подрузі пахне трояндами, пахнути на Вас може річним лугом! І неодмінно буде, оскільки кожна людина індивідуальна. Але найсмішніше в тому, що виробники спиртного знайти оригінально масло не складно. З чого випливає те, що аромат " дубліката " і оригіналу буде ідентичним. А ось виробники спиртного лінь повторити технологію. І кінцевий продукт відповідно буде страждати " проспіртованностью " і " нестійкістю ".
8. Ціна
Всі вишерассмотренное дуже точно і зажадає уважного розгляду. Але, звичайно ж, є і більш елементарні ознаки. Але і з ними також необхідно тримати вухо гостро. До Наприклад, ціна ... У великому магазині Ви бачите товар за 690 гривень, в той час як цей же товар в інтернет-магазині коштує 450 гривень. здавалося б - ось точний ознака, але Ні! Великому магазину необхідно багато: продавці, реклама, вітрини, оренда - Ваші гроші саме на це і йдуть, на те, щоб прорекламувати в черговий раз Вам же свій магазин. З іншого боку: в одному магазині ціна 690 гривень, а в сусідньому, яка не менше за розмірами, становить 350 гривень – ось тут необхідно використовувати вищеописані знання.
Парфуми, яку Ви можете купити в нашому інтернет-МЕГАЗІН COSMOHIT, сертифікована виробником. Ми надаємо сертифікати на всю парфумерну продукцію. Тому придбати на нашому сайті підробку - неможливо.
Ми продаємо тільки оригінальну продукцію від офіційних дистриб'юторів.
Ви можете перевірити товар при отриманні, під час доставки.
Безкоштовно на склад Нової Пошти при замовленні від 2500 грн.
Наші менеджери професійно проконсультують вас з будь-якого товару, допоможуть підібрати доглядають кошти.
Вони мають багаторічний досвід роботи в beauty-сфері та регулярно проходять навчання.
Знижка 3% за реєстрацію на сайті.
Знижки в залежності від суми замовлення:
5% на замовлення від 5000 грн
7% на замовлення від 7000 грн
Також діє накопичувальна система знижок для постійних покупців.