Восени 2013 року легендарний будинок Gucci (Гуччі) презентував новий чоловічий аромат Made to Measure. Новинка створена для чоловіка, який згоден лише тільки на краще.
Чоловік Made to Measure вишуканий і природний, до його думки прислухаються навколишні, для них воно дуже важливо. Чоловік Made to Measure – витончений цінитель, його кожен рух говорить про бажання вимовити щось значуще, створити ауру унікальності. Манера поведінки, одяг і аромат чоловіки Made to Measure роблять його особливим.
Парфуми Made to Measure є яскравим, мужнім партнером культового аромату для жінок Gucci Premi è re, випущеного в 2012 році. Подібно тому, як головна героїня рекламного ролика аромату Gucci Premi è re одягнена в чудове плаття від-кутюр і пахне улюбленим ароматом, так само і її партнер одягнений в брендовий костюм з голочки і оповитий ароматом Made to Measure.
Новинка від Gucci представляє собою пряну, східну ароматну композицію, яка залишає незабутнє враження.
Аромат Made to Measure схожий на скроєний по фігурі костюму, кожна деталь і компонент якого робить його твором мистецтва, гармонійно поєднує в собі матеріали, крій і увага до деталей. Ароматна композиція Made to Measure – поєднання кращих інгредієнтів з усього світу, які вишукано з'єднані в скроєний по фігурі силует. Аромат пронизаний принципами і філософією будинку Gucci, в ньому прихований вікове майстерність і досвід кращих кутюр'є легендарного будинку.
Перші акорди ароматної композиції Made to Measure подібні примірці кращого костюма з шовковою підкладкою. Аромат відкривається насиченістю насіння анісу, калабрийского бергамота і дистильованого туніського флердоранжа, які підкреслені щонайм'якшої прованської лавандою, що створює відчуття теплоти і м'якості на шкірі, то відчуття, яке залишається від шовкової підкладки шикарного костюма.
Ароматне серце Made to Measure заворожує і дивує насиченим текстурованим пряним звучанням. Мужня елегантність ароматного серця досягається завдяки пікантним, чарівним нотам ялівцевих ягід, а м'яка ніжність кашеміру – поєднанням мускатного горіха і сливи.
База надає структуру і каркас аромату Made to Measure, вона схожа на те, як сидить ідеально скроєний по фігурі костюм, пошитий з високоякісної тканини, зберігаючи силует в будь-якій ситуації. Мужню вишуканість базі надають насиченість амбри і шкіряні ноти андалуського рясту. Розкішний, вишуканий, екзотичний ароматний шлейф проявляється насиченим звучанням нот індонезійського пачулі, що є культовою відмінною рисою парфумів Gucci.
Аромат Made to Measure має вишуканий дизайн, оскільки нова легенда зобов'язана одягнутися в найкращі вбрання. Ексклюзивний дизайн як флакона, так і зовнішньої упаковки Made to Measure вторять дизайну аромату для жінок Gucci Premi è re.
Чудовий аромат Made to Measure ховається в ставних флаконі з важкого скла, який ідеально відображає суть аромату. Для флакона обрані сизий і перламутрово-сірий відтінки, що повторюють колір тканини чоловічого костюма. як і одяг, зшитий на замовлення, вишуканий флакон також має підпис засновника дому Гуччі Гуччі, виконану чорною емаллю. Кожен флакон Made to Measure увінчаний відполірованим металевим ковпачком благородного золотого кольору.
Стиль флакона новинки повторює стиль героя – чоловіки, для якого і призначений аромат.
Зовнішня упаковка парфуму Made to Measure прикрашена діамантовим принтом будинку Gucci, який відображає спадщину будинку.
Обличчям рекламної кампанії нового аромату Made to Measure став письменник, актор, режисер James Franco (Джеймс Франко), який з 2008 року працює з будинком Gucci. Джеймс вміло поєднує сучасну моду з класикою і вміє носити класичні наряди дивно природним чином. Джеймс Франко – це яскравий представник чоловіки в стилі Gucci Made to Measure.
Зйомки рекламного ролика проходили в Лос-Анжелесі, оскільки останні аромати будинку Gucci пов'язані з цим містом: вони чудово передають його образи, фантазії і мрії. Головний герой Made to Measure дивиться на місто крізь скло, яке є певним перешкодою між ним і містом мрій. Герой ідеальний у всьому, він має бездоганний смак, характерний стиль, який не можна виховати в собі, оскільки він дається з народження. Режисером рекламного ролика став данський кінорежисер Winding Refn (Віндінг Рефн).
Аромат Made to Measure від Gucci доступний у флаконах об'ємом 30 мл, 50 мл і 90 мл в концентрації Eau de Toilette (Туалетна вода). Також ароматна лінія Made to Measure представлена Лосьйоном після гоління (90 мл), Шампунем (150 мл) і дезодорант-стиком (75 г).
Ми продаємо тільки оригінальну продукцію від офіційних дистриб'юторів.
Ви можете перевірити товар при отриманні, під час доставки.
Безкоштовно на склад Нової Пошти при замовленні від 2500 грн.
Наші менеджери професійно проконсультують вас з будь-якого товару, допоможуть підібрати доглядають кошти.
Вони мають багаторічний досвід роботи в beauty-сфері та регулярно проходять навчання.
Знижка 3% за реєстрацію на сайті.
Знижки в залежності від суми замовлення:
5% на замовлення від 5000 грн
7% на замовлення від 7000 грн
Також діє накопичувальна система знижок для постійних покупців.