Парфуми створюють неповторну ауру навколо тебе, а витончений флакон підкреслює стиль і радує око. Деякі жінки, коли не можуть вирішити, який «надіти» аромат, той парфум вибирають, флакон якого найкраще до її одязі підходить. У цьому всьому є своє раціональне зерно.
Коли ми вишукуємо «свій аромат», грає не останню роль і «наряд» парфуму. Флакони для парфумів створюють не тільки для збереження, а й для сліпучої демонстрації аромату. Дизайн флаконів став справжньою манією для маси колекціонерів.
На сьогоднішній день окремі такі шедеври «з молотка» йдуть за сотні тисяч доларів. Наприклад, недавно ексклюзивний флакон для парфумів «Скарби моря», дизайн якого легендарний Рене Лалик розробив, був на аукціоні продано за 216 тисяч доларів анонімному колекціонерові.
Напередодні ХХ-го століття. Кераміка, срібло і скло
до ХVIII століття визнання завоювали флакони для туалетного оцту і нюхальний солі, подібні на мініатюрні скриньки, які містилися в дамській рукавичці або на долоні. У наш час правоохоронні органи в такий аксесуар запідозрили б щось недобре.
Користуватися популярністю тоді стали і квіткова вода і ефірні масла в привабливих скляних ємкостях. Собі дозволити їх могли не тільки знатні персони, а й звичайні люди. Тільки лише уявіть: Наполеон Бонапарт в місяць замовляв по 60 флаконів квіткової води.
Середина XIX століття привнесла розкіш і яскравість вікторіанського стилю в парфумерну індустрію. Флакони для парфумів, карбовані з срібла, прикрашені були вигадливими малюнками, скляні – ограновані так, що на світлі виблискували, а керамічні – інкрустовані квітами. Дами в захват приходили від такого пишноти.
Також протягом XVIII і XIX століть знаком доброго смаку шанувалося мати флакони для духів порцелянові.
1900 – 1920 року. Поява на світ першої легенди дизайну
Рене Жюль Лалик в 1905 році відкрив перший магазин, в якому продавалися його скляні флакони для парфумів. Він приступив до масового виробництва, домовившись з фірмою Coty. Лалик застосував дизайнерські найоригінальніших розробки. Йому було, що пропонувати любителям ароматів. оскільки у нього прикраси замовляла Олександра Федорівна - російська імператриця, він для зірки Сари Бернар створював коштовності. Цей майстер роботи по склу та ювелір числиться як один з основних художників стилю Ар Нуво. Рене за багато років створив тисячі флаконів для більше ніж 60 фабрик. Ар Деко і Ар Нуво тоді впливали на парфумерну промисловість. І до цього дня можна знаходити відголоски цього впливу.
1920 - 1930-ті роки. Панування Ар Деко
Застосування парфумів завойовувало все більшого поширення, продовжувала зростати парфумерна індустрія. В дизайні стає помітним вплив модернізму, сюрреалізму і кубізму.
Легендарна СКЛОРОБНИЙ фабрика Baccarat, яка була ще в 1764 році заснована у Франції, випустила масу експериментальних флаконів для знаменитих парфумерів (в їх числі Elizabeth Arden), в цих нових стилях виконаних.
З початку 1920-х років і до Другої Світової незграбні, рельєфні форми, характерні стилю Ар Деко, використовувалися широко в дизайні парфумерних флаконів.
У 1922 році в світі парфумерії трапилася чергова революція. На ринку тоді були в основному представлені натуральні квіткові парфуми. Коко Шанель створила незвичний, зовсім новий аромат, який в собі поєднував поряд з натуральними інгредієнтами – синтетичні. Chanel №5 став колосальним ароматом ХХ століття, а його флакон став еталоном елегантної простоти. А Жан Пато, за часів Великої депресії в Америці в 1930 році, представив парфуми під назвою Joy (" Радість "), які стали відомими як найдорожчий в світі парфуми. Пато в найпохмуріші для країни часи прийняв рішення зіграти на відчайдушному бажанні не дивлячись ні на що жити красиво. Для створення всього 30 мл Joy застосовують 360 квіток троянд і більше 10 тисяч жасмину. Флакон для парфумів в тому ж модному стилі був витриманий, явно на його дизайнерів успіх Chanel №5 вплинув.
Славетне богемське скло «друге дихання» отримало після Першої світової війни. Різнобарвні, яскраві флакони для ароматів, виконані в стилі Ар Деко, популярними стали в усьому світі. Віртуозний ремісник Генріх Гоффман увазі любителів парфумів представив дивовижні флакони з богемського скла. Класичні мотиви, геометричні форми і непропорційно великі пробки – це все було властиво для того часу.
Ельза Скіапареллі, легендарний італійський дизайнер, експериментувала не тільки з новими тканинами в одязі, а й рішеннями нестандартними в упаковці парфумів. У 1936 році вийшов у вигляді жіночого торсу парфум Shocking, а пізніше – чарівний Le Roi Solei, який мав ковпачок у вигляді сонця, намальований Сальвадором Далі.
1940 - 1950-ті роки. Початок дизайнерського буму і пластик
Післявоєнний час внесло в створення флаконів пластикові ковпачки та промислове скло. Дешевизна матеріалів відшкодовувалась новими ефектними малюнками і формами. Відома модельєр капелюшків та інших аксесуарів Лілі Даші створила флакон для аромату Dashing у вигляді пуделя, і для Drifting – у вигляді жіночого бюсту. А в 1947 році випущений аромат New Look від Christian Dior, і пізніше – Miss Dior стали символами витонченості та елегантності.
В вигляді серця витончений флакон для першого парфуму, який був випущений Nina Ricci, розроблений був будинком Lalique, також як і класичного аромату L ’ Air du Temps.
Винахід нового матеріалу бакеліта бельгійсько-американським хіміком дало можливість виробникам створювати по ще більш низькій вартості флакони. Бакеліт - нерозчинна штучна смола.
1960-ті роки. Під впливом маркетингу
В 1960-1970-і роки шикарні упаковки змінилися маломірними недорогими флаконами. У магазинах з'явилися вперше ароматизовані паперові смужки. Цей хід придуманий був Giorgio Beverly Hills, для того щоб збільшити продажі.
Кінець ХХ століття і по сьогоднішній день
В цей час на ринку парфумерної продукції конкуренція стала особливо серйозною. Цей вік був урожайним на дизайнерські оригінальні рішення флаконів.
Все нові й нові форми створювалися із застосуванням нововинайдених матеріалів і скла. Насичення ринку парфумерії стимулює знамениті будинки моди випускати парфуми limited-edition, як наприклад, у 2000 році Remember Me від Dior. Все важче стає винайти щось нове. Нещодавно справжній скандал розгорівся, який був викликаний появою нового парфуму Insolence від Guerlain, дизайн його флакона французький суд порахував надто подібним на флакон, який був створений раніше паризької компанією Cardiet Design.
Яких флаконів для парфумів наші сучасники тільки не навигадували, намагаючись вразити споживачів і підкреслити особливості парфуму.
Невидиме білизна
Donna Karan говорила: «Аромат – це нижній шар одягу, жіноче невидиме білизна». Але при всій своїй невидимості, від сторонніх око не прихованим залишається завжди флакон, який зберігає безцінний «букет». І, погодьтеся, любити парфум очима – приємно теж. Буває навіть і так, що аромат шалено подобається, але при цьому Ви воліли б його зберігати в іншому флаконі.
Зверніть увагу на флакон свого обожнюваного парфуму, може бути, він - теж справжній витвір мистецтва!
Ми продаємо тільки оригінальну продукцію від офіційних дистриб'юторів.
Ви можете перевірити товар при отриманні, під час доставки.
Безкоштовно на склад Нової Пошти при замовленні від 2500 грн.
Наші менеджери професійно проконсультують вас з будь-якого товару, допоможуть підібрати доглядають кошти.
Вони мають багаторічний досвід роботи в beauty-сфері та регулярно проходять навчання.
Знижка 3% за реєстрацію на сайті.
Знижки в залежності від суми замовлення:
5% на замовлення від 5000 грн
7% на замовлення від 7000 грн
Також діє накопичувальна система знижок для постійних покупців.