Історія губної помади


Ми з Вами зобов'язані появі «яскравого досконалості» народу Месопотамії, як раз там, вперше почали застосовувати губну помаду. Для її виготовлення використовували тваринний жир, бджолиний віск і червоний пігмент. Отже, можна вважати, що губна помада володіє більш ніж 5-тисячолітньою історією. Надалі, від модниць Стародавнього Єгипту про помаду «дізнаються» красуні Стародавньої Греції, а потім і Стародавнього Риму.

У губної помади з'являються противники і прихильники, серед яких і був Клавдій Гален, застерігали жінок від застосування отруйних речовин. Але жінки заради краси були на все готові, навіть на те, що для губної помади як пігменти в ті часи використовувалися сурик і кіновар. До фарбі для губ ставилася негативно і християнська церква, про це, зокрема, свідчить такий факт: жінок в середні століття, які губи фарбували, зраджували за святотатство інквізиції. Ті часи, звичайно ж, канули в лету, а й в наш час, заходячи в храм, жінці не можна фарбувати губи. Вам не дозволить жоден священнослужитель доторкнутися до хреста або святих ікон нафарбованими губами.

У чому існував корінь сумнівів красунь тодішніх, тепер уже сказати важко: чи то це недоступна вартість була (так як один-єдиний тюбик помади мав ціну в перерахунку на нинішню купівельну спроможність приблизно 75 доларів), то чи незвична моральна, явно еротична сторона незнайомки бентежила. У будь-якому випадку, новий паризький товар тривалий час припадав пилом на полицях найкращих сучасних магазинів, які породжуючи особливого інтересу у тих, для кого він призначався.

Витончена суспільство з незвичайною легкістю віддало помаду губну на відкуп провінційним актрисам клоунів і дамам " горизонтального ремесла ". По-іншому до тюбику губної помади поставилася загальна фаворитка, світило сцени Сара Бернар. Вона просто обожнювала це " колосальне відкриття XIX століття " і дала йому своє найменування " Паличка любові " (" stylo d'Amore ").

Губи актриси виливали яскраво-вишневий теплий колір, і це саме по собі вже було не просто викликом для суспільства, а грандіозним скандалом. Ясно, чому ж чоловіки у її ніг лежали. Серед них були не тільки лише Оскар Уайльд або Еміль Золя, але і найясніші особи - Франц Йозеф, австрійський монарх, принц Уельський, і датський монарх Християн IX. Сара Бернар зі своєю трупою об'їздила півсвіту і була одним з найкращих місіонерів і проповідників губної помади.

Порівняно скоро, проте, все більше жінок стали проявляти цікавість до " чарівну паличку Ероса ". Правда за своїм виглядом тюбик був, ще далекий від сучасного: паличка помади загорталася просто в клаптик шовку. Але незабаром парфумери Франції для помади створили і той самий тюбик, що нам тепер відомий, в якому вгору-вниз може рухатися вміст. французи свій продукт нарекли " Червоний поцілунок " (" Rouge Baisеr ").

Росла нестримно популярність губної помади в " золоті двадцяті ". Глорія Свенсон і Аста Нільсен, знаменитості німого кіно, нашим прабабусям показували на екрані, яким " рот для поцілунку " повинен бути. Винахідливі підприємці почали навіть створювати спеціальні шаблони, за допомогою яких без особливих зусиль кожна жінка могла створити рот свого " ідола " у себе на лиці. Окремі салони краси в великих європейських метрополіях і за океаном тим часом стали відкривати перші косметичні елегантні " бари ", де пропонували і рекламували щосили новинку для губ. Сотні жінок, спраглих себе побачити гарними, юрмилися для того, щоб до вільного місця протиснутися.

" Valaz Lip-Listre " - так Олена Рубінштейн, королева косметики, в 1920 рік називала свій перший тюбик з губною помадою - " Lipstik ". Нью-йоркський модний світ того часу вона в першу чергу вразила сенсаційною вартістю - її " Lipstik " реалізувався лише за пару доларів. Олена Рубінштейн, на жаль, пропонувала за все три відтінки тієї губної помади - темний, середній і світлий.

Елегантні берлінка збиралися тим часом в інституті краси Елізабет Арден на Будапешт-штрассе поблизу від сьогоднішнього " Європа-центр ", щоб спробувати самим, як говорили тоді, " ансамбль помади ", який вже складався з шести тонко нюансированной відтінків. І лише до 40-х років вибір відтінків і кольорів губної помади в усьому світі став значно ширше, і вони змогли вже гармоніювати з що перетворюється модою.

У 1949 році заповзятливі американці сконструювали машини, які автоматично закручували в тюбик паличку помади. Винахід прийшло і до Європи, і з того часу губна помада стала недосяжним і абсолютним серед інших засобів краси улюбленцем жінок різного віку.

Давно вже відомі сотні колірних нюансів і тональностей помади на будь-який смак: починаючи від витонченого тюбика класу " люкс ", який і до нашого часу створюється ручним наповненням (за робочу зміну виробляється приблизно 1000 таких тюбиків), і закінчуючи ширвжитком з машин-автоматів, які за свій робочий день виробляють по 12 тисяч " червоних " поцілунків. Також помада буває тепер і глянсовою, і матовою, і супер-глянсовою - також за бажанням з золотими або срібними кульками.

Сучасні виробники косметики при цьому подбали і про потрібному догляді за чутливими губами. Тепер червоне тонування губ - це набагато більше, ніж тільки лише виконана художньо забарвлення. На сьогоднішній день широко застосовуються так звані мікрокапсули або ліпосоми, які додають в помаду для того, щоб зволожити ніжну шкіру губ.

Захист від впливів ультрафіолетових променів і світла оберігає ефективно від " вільних радикалів " – це агресивні молекули, які з'являються в результаті сонячного випромінювання або інших навантажень, знаходить від довкілля, і живі клітини атакують. Так в результаті з'являються зморшки. Але при використанні сучасних пудр і кремів для губ у " радикалів " немає категорично ніяких шансів, оскільки піклуються про це антиоксиданти, які входять до їх складу: вітаміни А і Е, а також дорогі сорти масел і воску.

Існує ще одна істотна перевага сучасної губної помади: вона надзвичайно стійка і тримається довго. Спробуйте губну помаду від провідних світових маренням, і Ви зможете тоді спробувати побити рекорд світу з поцілунків. Відповідно до " Книгою Гіннесса ", це був 8001 поцілунок всього лише за 8 годин.

Дивитися всі статті
ТОП товарів по макіяжу
  • Оригінальна
    продукція

    Ми продаємо тільки оригінальну продукцію від офіційних дистриб'юторів.

    Ви можете перевірити товар при отриманні, під час доставки.

  • Безкоштовна
    доставка по
    Україні від 2500 грн

    Безкоштовно на склад Нової Пошти при замовленні від 2500 грн.

  • Професійна
    консультація
    менеджера

    Наші менеджери професійно проконсультують вас з будь-якого товару, допоможуть підібрати доглядають кошти.

    Вони мають багаторічний досвід роботи в beauty-сфері та регулярно проходять навчання.

  • Накопичувальна
    дисконтна
    система

    Знижка 3% за реєстрацію на сайті.

    Знижки в залежності від суми замовлення:
    5% на замовлення від 5000 грн
    7% на замовлення від 7000 грн

    Також діє накопичувальна система знижок для постійних покупців.

ruua