Ми з Вами зобов'язані появі «яскравого досконалості» народу Месопотамії, як раз там, вперше почали застосовувати губну помаду. Для її виготовлення використовували тваринний жир, бджолиний віск і червоний пігмент. Отже, можна вважати, що губна помада володіє більш ніж 5-тисячолітньою історією. Надалі, від модниць Стародавнього Єгипту про помаду «дізнаються» красуні Стародавньої Греції, а потім і Стародавнього Риму.
У губної помади з'являються противники і прихильники, серед яких і був Клавдій Гален, застерігали жінок від застосування отруйних речовин. Але жінки заради краси були на все готові, навіть на те, що для губної помади як пігменти в ті часи використовувалися сурик і кіновар. До фарбі для губ ставилася негативно і християнська церква, про це, зокрема, свідчить такий факт: жінок в середні століття, які губи фарбували, зраджували за святотатство інквізиції. Ті часи, звичайно ж, канули в лету, а й в наш час, заходячи в храм, жінці не можна фарбувати губи. Вам не дозволить жоден священнослужитель доторкнутися до хреста або святих ікон нафарбованими губами.
У чому існував корінь сумнівів красунь тодішніх, тепер уже сказати важко: чи то це недоступна вартість була (так як один-єдиний тюбик помади мав ціну в перерахунку на нинішню купівельну спроможність приблизно 75 доларів), то чи незвична моральна, явно еротична сторона незнайомки бентежила. У будь-якому випадку, новий паризький товар тривалий час припадав пилом на полицях найкращих сучасних магазинів, які породжуючи особливого інтересу у тих, для кого він призначався.
Витончена суспільство з незвичайною легкістю віддало помаду губну на відкуп провінційним актрисам клоунів і дамам " горизонтального ремесла ". По-іншому до тюбику губної помади поставилася загальна фаворитка, світило сцени Сара Бернар. Вона просто обожнювала це " колосальне відкриття XIX століття " і дала йому своє найменування " Паличка любові " (" stylo d'Amore ").
Губи актриси виливали яскраво-вишневий теплий колір, і це саме по собі вже було не просто викликом для суспільства, а грандіозним скандалом. Ясно, чому ж чоловіки у її ніг лежали. Серед них були не тільки лише Оскар Уайльд або Еміль Золя, але і найясніші особи - Франц Йозеф, австрійський монарх, принц Уельський, і датський монарх Християн IX. Сара Бернар зі своєю трупою об'їздила півсвіту і була одним з найкращих місіонерів і проповідників губної помади.
Порівняно скоро, проте, все більше жінок стали проявляти цікавість до " чарівну паличку Ероса ". Правда за своїм виглядом тюбик був, ще далекий від сучасного: паличка помади загорталася просто в клаптик шовку. Але незабаром парфумери Франції для помади створили і той самий тюбик, що нам тепер відомий, в якому вгору-вниз може рухатися вміст. французи свій продукт нарекли " Червоний поцілунок " (" Rouge Baisеr ").
Росла нестримно популярність губної помади в " золоті двадцяті ". Глорія Свенсон і Аста Нільсен, знаменитості німого кіно, нашим прабабусям показували на екрані, яким " рот для поцілунку " повинен бути. Винахідливі підприємці почали навіть створювати спеціальні шаблони, за допомогою яких без особливих зусиль кожна жінка могла створити рот свого " ідола " у себе на лиці. Окремі салони краси в великих європейських метрополіях і за океаном тим часом стали відкривати перші косметичні елегантні " бари ", де пропонували і рекламували щосили новинку для губ. Сотні жінок, спраглих себе побачити гарними, юрмилися для того, щоб до вільного місця протиснутися.
" Valaz Lip-Listre " - так Олена Рубінштейн, королева косметики, в 1920 рік називала свій перший тюбик з губною помадою - " Lipstik ". Нью-йоркський модний світ того часу вона в першу чергу вразила сенсаційною вартістю - її " Lipstik " реалізувався лише за пару доларів. Олена Рубінштейн, на жаль, пропонувала за все три відтінки тієї губної помади - темний, середній і світлий.
Елегантні берлінка збиралися тим часом в інституті краси Елізабет Арден на Будапешт-штрассе поблизу від сьогоднішнього " Європа-центр ", щоб спробувати самим, як говорили тоді, " ансамбль помади ", який вже складався з шести тонко нюансированной відтінків. І лише до 40-х років вибір відтінків і кольорів губної помади в усьому світі став значно ширше, і вони змогли вже гармоніювати з що перетворюється модою.
У 1949 році заповзятливі американці сконструювали машини, які автоматично закручували в тюбик паличку помади. Винахід прийшло і до Європи, і з того часу губна помада стала недосяжним і абсолютним серед інших засобів краси улюбленцем жінок різного віку.
Давно вже відомі сотні колірних нюансів і тональностей помади на будь-який смак: починаючи від витонченого тюбика класу " люкс ", який і до нашого часу створюється ручним наповненням (за робочу зміну виробляється приблизно 1000 таких тюбиків), і закінчуючи ширвжитком з машин-автоматів, які за свій робочий день виробляють по 12 тисяч " червоних " поцілунків. Також помада буває тепер і глянсовою, і матовою, і супер-глянсовою - також за бажанням з золотими або срібними кульками.
Сучасні виробники косметики при цьому подбали і про потрібному догляді за чутливими губами. Тепер червоне тонування губ - це набагато більше, ніж тільки лише виконана художньо забарвлення. На сьогоднішній день широко застосовуються так звані мікрокапсули або ліпосоми, які додають в помаду для того, щоб зволожити ніжну шкіру губ.
Захист від впливів ультрафіолетових променів і світла оберігає ефективно від " вільних радикалів " – це агресивні молекули, які з'являються в результаті сонячного випромінювання або інших навантажень, знаходить від довкілля, і живі клітини атакують. Так в результаті з'являються зморшки. Але при використанні сучасних пудр і кремів для губ у " радикалів " немає категорично ніяких шансів, оскільки піклуються про це антиоксиданти, які входять до їх складу: вітаміни А і Е, а також дорогі сорти масел і воску.
Існує ще одна істотна перевага сучасної губної помади: вона надзвичайно стійка і тримається довго. Спробуйте губну помаду від провідних світових маренням, і Ви зможете тоді спробувати побити рекорд світу з поцілунків. Відповідно до " Книгою Гіннесса ", це був 8001 поцілунок всього лише за 8 годин.
Ми продаємо тільки оригінальну продукцію від офіційних дистриб'юторів.
Ви можете перевірити товар при отриманні, під час доставки.
Безкоштовно на склад Нової Пошти при замовленні від 2500 грн.
Наші менеджери професійно проконсультують вас з будь-якого товару, допоможуть підібрати доглядають кошти.
Вони мають багаторічний досвід роботи в beauty-сфері та регулярно проходять навчання.
Знижка 3% за реєстрацію на сайті.
Знижки в залежності від суми замовлення:
5% на замовлення від 5000 грн
7% на замовлення від 7000 грн
Також діє накопичувальна система знижок для постійних покупців.