Всесвітньо відомий модний бренд Lalique (Лалик) презентував у 2013 році довгоочікувану спортивну новинку - елегантний аромат Encre Noire Sport, який є продовженням історії динамічного, культового аромату Encre Noire, випущеного в 2006 році.
ультражіночні парфюмированной води 212 VIP, випущеної в 2010 році.
Всесвітньо відомий швейцарський бренд парфумерії та модних аксесуарів Davidoff (Давидов) у вересні 2013 року продовжив історію азартних ігор, яка була розпочата в чоловічому ароматі The Game в 2012 році. На цей раз покерні фішки перетворилася в флакон з ароматом The Game Intense.
У 2013 році модний будинок Dsquared2 (Діскваред) продовжив подорож по всесвіту таємничої алхімії - створив нове фантастичне зілля, насичене силою повітря, - Potion For Man Blue Cadet.
Модний будинок Versace (Версаче) у співпраці з італійською компанією Euroitalia, яка займається дистрибуцією і виробництвом парфумерії та косметики, в 2013 році запустили на міжнародний парфумерний ринок нову версію надзвичайно популярного аромату Bright Crystal (2006 року) - чудовий аромат Bright Crystal Absolu.
Одну і ту ж неймовірну історію можна розповісти різними способами, все залежить від стилістики викладу. Відмінність в подачі робить чоловіка винятковим, а аромат - неперевершеним. Так випуск у 2011 році нової ароматної композиції Legend від Mont Blanc (Монт Бланк), символізував собою переродження всієї парфумерної лінії модного будинку. У вересні 2013 року з'явилася нова варіація культового парфуму - більш яскравий і насичений аромат Legend Intense.
Іспанська модний будинок Armand Basi (Арманд Басі) в 2013 році презентував Фланкер аромату In Blue Pour Homme, випущеного в 2005 році, - новий чоловічий аромат Armand Basi Blue Sport. На створення новинки надихнули водні види спорту.
Парфумерне творіння Armand Basi Blue Sport увібрало в себе всю синяву моря і неповторний дух Середземномор'я, який лежить в основі принципів будинку Armand Basi. Новий парфум представляє собою оду спортивного способу життя.
Японський парфумерний будинок Issey Miyake (Иссей Міяке) до весни 2014 року презентував три лімітовані сенсації - жіночий аромат L'Eau d'Issey Lotus, чоловічий аромат L'Eau d'Issey Pour Homme Yuzu, спортивний аромат для чоловіків L'Eau d'Issey Pour Homme Sport Mint, які є Фланкер вантажних ароматних композицій L'Eau d'Issey (1993 роки), L'Eau d'Issey Pour Homme (1994 роки) і L`Eau D`Issey Sport (2012 року) відповідно.
В кінці 2013 року французький дім моди і парфумерії Azzaro (Аззаро) порадував своїх шанувальників новим ароматним дуетом Azzaro Club, який представлений жіночим ароматом Azzaro Club Women і чоловічим ароматом Azzaro Club Men.
Модний будинок Lalique (Лалик) на канської виставці ароматів "TFWA 2013" презентував свій новий жіночий аромат Azalee. На парфумерний ринок новинка надійшла на початку 2014 року.
Твори мистецтва французького ювеліра і майстри художнього виробництва скла Рене Лаліка завжди відрізнялися квітковим мотивом. Наприклад, в прекрасному візерунку Le Lys Noir, який був в 1924 році розроблений дизайнером на основі квітів лотоса з єгипетських фресок, зображені ідеалізовані, стилізовані, знову відкриті світу чудові квіти.
Модний канадський бренд Dsquared2 (Діскваред) в 2013 році презентував Фланкер популярного аромату Potion for Men, випущеного в 2011 році, - чоловічий аромат Potion Royal Black. Новинка поповнила прославлену парфумерну колекцію Potion.
Насичене, таємниче ароматне творіння Potion Royal Black зародилося в старовинних лабораторіях алхіміків. Будинок Dsquared2 прийняв рішення досліджувати фантастичний світ алхімії, який виконаний таємними ритуалами, і тому заглибився в її історію - побував в місці зародження цього найдавнішого мистецтва, дивовижному Єгипті часів царювання фараонів.
У січні 2014 року модний до Chloe (Хлое) у співпраці з Coty презентував новий, більш свіжий Фланкер оригінального аромату See by Chloe, випущеного в 2012 році) - квітково-фруктове парфумерне творіння See by Chloe Eau Fraiche.
Популярний модний бренд Jimmy Choo (Джиммі Чу) спеціально для майбутнього літнього сезону випустила в лютому 2014 року новий лімітований аромат для жінок Jimmy Choo Exotic 2014. Гламурний, яскравий і сексуальний дизайн новинки - це натяк на літо.
Легендарний будинок Valentino (Валентіно) на початку 2014 року в Венеції презентував новий аромат для чоловіків Valentino Uomo. Була поставлена мета: створити чоловічий аромат, який в майбутньому став би класикою парфумерного мистецтва, і який підійшов би представникам сильної статі в стилі casual, що вважають за краще класику і високу якість.
Рік тому відомий на весь світ французький бренд Lacoste (Лакост) випустив дивовижний аромат Lacoste Eau de Lacoste, який стрімко отримав визнання і полюбився багатьма шанувальниками парфумерного мистецтва. І ось, надихнувшись успіхом цього аромату, бренд Lacoste презентував на початку 2014 року його Фланкер - парфумовану воду Lacoste Eau de Lacoste Sensuelle.Ми продаємо тільки оригінальну продукцію від офіційних дистриб'юторів.
Ви можете перевірити товар при отриманні, під час доставки.
Безкоштовно на склад Нової Пошти при замовленні від 2500 грн.
Наші менеджери професійно проконсультують вас з будь-якого товару, допоможуть підібрати доглядають кошти.
Вони мають багаторічний досвід роботи в beauty-сфері та регулярно проходять навчання.
Знижка 3% за реєстрацію на сайті.
Знижки в залежності від суми замовлення:
5% на замовлення від 5000 грн
7% на замовлення від 7000 грн
Також діє накопичувальна система знижок для постійних покупців.