На сьогоднішній день дуже часто зустрічається термін « елітна парфумерія». Що ж він означає і чим елітна парфумерія відрізняється від неелітної? Ще зовсім недавно існував розподіл парфумерії тільки на масові і елітні марки. Тепер же парфумерію прийнято диференціювати на: орієнтовані на масовий попит, мас-маркет, мідл-маркет — парфумерна продукція середнього класу, мідл-ап — високий середній клас, люкс (де люкс) — селективні або елітні марки.
Перша і головна відмінність елітної парфумерії - це, звичайно ж, аромат. Це найголовніша і дорога частина будь-яких парфумів. Провідні Будинку моди витрачають колосальні гроші, щоб оволодіти новою формулу і унікальну рецептуру. Для створення елітної парфумерії використовуються зазвичай найдорожчі інгредієнти, які здатні підкреслити елегантність аромату і додати цікаві нотки основному аромату. До селективним брендам відносяться: Estee Lauder, Chanel, Yves Saint Laurent, Christian Dior, Giorgio Armani, Lancome та інші. Аромат такими брендам часто створюється на протязі декількох років, і плодом цих зусиль публіці представляються запам'ятовуються і рідкісні духи.
До мідл-ап - високому середнього класу – відносяться, наприклад, такі марки: Salvador Dali, MEXX, Naomi Campbell, Marina De Bourbone. Якраз ця група постачає постійно на ринок нові парфумерні аромати, обігруючи грамотно поєднання різних нот. Саме цю групу часто ототожнюють з елітної парфумерією. Мідл-маркет і мас-маркет — це порівняно недорога парфумерна продукція, яка орієнтована на значні обсяги продажів. Тут найсерйознішу увагу приділяють створенню неповторного аромату, а маркетинговій політиці.
Друга відмінність елітної парфумерії - це бренд, який перевірений часом і є гарантією якості. Зверніть увагу, що до елітної парфумерії відносяться лише тільки марки, які існують на ринку вже багато років.
Третя відмінність елітної парфумерії – це дуже велика увага до дизайну флакона. Хоча зараз все більше прекрасних дизайнерських ідей виникають і на масовому ринку.
Четверте відміну елітної парфумерії – це якість сировини, яка використовується при створенні духів. Тільки лише великі Будинки можуть собі дозволити купувати натуральні компоненти, які дорожче штучних в десятки разів. Але власне ці компоненти надають елітної парфумерії то чарівність і шарм, які рідко зустрічаються у представників мас-маркету. Також при виробництві елітної парфумерії використовуються якісне обладнання, новітні технології, залучаються наукові інститути. Кожен аромат тестується на ефективність і безпеку, причому провідні виробники (наприклад, Darphin, Clarins, Estee Lauder) свою кінцеву продукцію ніколи не тестують на тваринах.
Парфуми різних класів також і рекламується по-різному. Парфумерна продукція широкого вжитку більш активно рекламується, переважно на телебаченні. Елітні бренди воліють іміджеву і адресну рекламу в дорогих глянцевих журналах.
1. Клас ЛЮКС — це духи, у виробництві яких використовуються тільки натуральні компоненти. Використовуючи таку сировину можна створити парфумерний шедевр. Аромати класу ЛЮКС є найбільш якісними, але, тим не менш, поряд з позитивними сторонами є й інші, а саме їх недосяжність широкому колу споживачів через неймовірну вартості. Якщо говорити про цифри, то в основному ціна таких парфумів може доходити до декількох тисяч доларів. Ці духи робляться тільки на замовлення і в досить невеликих примірниках. Безперечно, цей клас парфумерії може бути доступний тільки надзвичайно багатим людям.
2. Клас А — для створення парфумерії цього класу, використовуються також натуральні компоненти, за винятком тих, використання яких недозволене по ряду причин. Це найчастіше сировина тваринного походження - закріплювачі. Сировина, яку використовують для парфумерії цього класу дуже високої якості, воно в себе включає до 10% синтезованих і синтетичних інгредієнтів, крім того воно складається на 90% з натуральних і високоякісних компонентів. Аромати з цього сировини більш доступні широкому загалу споживачів через застосування в основі духів менш дорогих синтезованих закріплювачів. Парфумерію цього класу створюють такі прославлені виробники як: Y.S.Laurent, Christian Dior, Shiseido, Dolce & Gabbana, Calvin Klein.
3. Клас В — це ліцензійні парфуми, які створюються з синтетичного і напівсинтетичного сировини. Парфуми цього класу проводиться в Швейцарії, Туреччини, Арабських Еміратах, Голландії, Канаді, Австрії, Сирії, Греції та інших країнах. Якість і ціна парфумів цього класу, якщо зіставляти з натуральної парфумерією, буде істотно нижче. Аромат цих парфумів в основний домінуючою ноті ні чим не відрізняється від оригінального, і при розкритті усієї палітри композиції, тут немає того багатства, яке " звучить " в оригіналі. Також концентрати серья цього класу можуть бути також використані для створення всієї парфумерної лінії: кремів, гелів, дезодорантів, тальков.
4. Клас С — для створення парфумів цього класу використовують найдешевші екстракти, які можуть застосовувати для добавок і в мило, порошки, і також їх можуть використовувати для виробництва підроблених парфумів. Оскільки рівень летючості синтетичних ефірних масел не помітна, то відповідно в синтетичних духів-підробки відсутній підрозділи на ноти.
Ми продаємо тільки оригінальну продукцію від офіційних дистриб'юторів.
Ви можете перевірити товар при отриманні, під час доставки.
Безкоштовно на склад Нової Пошти при замовленні від 2500 грн.
Наші менеджери професійно проконсультують вас з будь-якого товару, допоможуть підібрати доглядають кошти.
Вони мають багаторічний досвід роботи в beauty-сфері та регулярно проходять навчання.
Знижка 3% за реєстрацію на сайті.
Знижки в залежності від суми замовлення:
5% на замовлення від 5000 грн
7% на замовлення від 7000 грн
Також діє накопичувальна система знижок для постійних покупців.