Чоловічий макіяж - новий тренд в індустрії краси

Макіяж традиційно асоціюється з представницями прекрасної статі. Найчастіше його роблять жінки і нові техніки нанесення мейк-апу створюються для жінок. Але в дійсності, чоловічий макіяж досить таки популярне явище. Його роблять не тільки травесті-діви, рок-зірки або метросексуали, а й звичайні чоловіки на фотосесії, тематичні вечірки, весілля, ділові зустрічі і вже навіть в повсякденності. Адже сильна половина людства, також як і слабка, хоче приховати недоліки шкіри: прищики, темні кола під очима, зморшки, нерівності, пігментні плями. Чоловіки теж мають право краще виглядати.

Незалежно від наших бажань в найближчому майбутньому ми будемо зустрічати все більше чоловіків з макіяжем. З приходом покоління Z прийняття чоловічого мейк-апу стає глобальним. Нове молоде покоління набагато прогресивніше і відкрите до всього, що стосується гендерних ролей. Вони не мають забобонів про кардинальну протилежність жінок і чоловіків. Сьогодні покоління Z переглядає значення маскулінності, і для них догляд за собою і нанесення макіяжу - це не щось таке, що позбавляє мужності.

Крім того, косметичні бренди також бажають збільшити свою клієнтуру. За даними CNN, починаючи з 2010 року щорічно зростають продажі чоловічої косметики, які обігнали навіть жіночу. У міру того, як чоловічий макіяж стає звичним, косметичні компанії все частіше стали додавати до уходових продуктів декоративні компоненти. Зволожуючий крем для чоловіків знайшов матирующий ефект, крем для очей став тонувати темні кола, бальзам для губ придбав відтінок - то пак грань між доглядом за шкірою і макіяжем розмивається.

Першовідкривачем нового тренда стала Південна Корея, де найбільше продається уходової і декоративної косметики, яка орієнтована на чоловіків. Корейські представники сильної статі займають лідируючу позицію в світі по використанню декоративної косметики. Головним двигуном південнокорейського ринку є k-pop-ідоли, які показують приклад у своїх кліпах, а також укладають з косметичними компаніями рекламні контракти, внаслідок чого зростає продаж bb-кремів, матирующих праймерів, консилерів та інших декоративних засобів.

Всупереч двозначного положення в сучасному суспільстві чоловічого макіяжу, західні косметичні компанії охоче підтримали цей тренд. Для просування чоловічої декоративної косметики вони залучили б'юті-блогерів, які переконують, що чоловічий мейк-ап - це засіб самовираження. Також компанії пропагують непомітний маскуючий чоловічий макіяж, який допоможе приховати сліди нічних вечірок або запалення, що з'явилося напередодні важливої ​​ділової зустрічі.

Строгий гендерний світ косметики змінюється на очах. На початку 2019 року Chanel офіційно презентував чоловічу лінію декоративної косметики Boy de Chanel. Нічого зайвого: тональна основа чотирьох відтінків, безбарвний і майже непомітний бальзам для губ і олівець для брів. Обличчям колекції став відомий корейський актор Лі Дон-Ук.

Крім того, кілька років тому MAC вже випускав лінію декоративної косметики для чоловіків Brant Brothers - трохи сміливішу, ніж у Chanel, і з більш великим асортиментом: помада, маркери для губ, чотириколірна палетка тіней, палетка для контурінга, кольоровий і безбарвний гель для брів, олівець для очей, кисть для брів і кисть для скульптурування. Лінія була названа в честь братів Пітера і Гаррі Брант, синів американської топ-моделі Стефані Сеймур. Брати також знялися в рекламному ролику колекції.

В свою чергу, бренди Tom Ford і Clinique випустили свої продукти для створення чоловічого макіяжу: консилер, гель з ефектом бронзера і гель для брів. Так, це були окремі засоби, а не колекції, але декоративна косметика з гордою позначкою for men - теж вельми помітний жест.

В реальності окремі техніки чоловічого макіяжу друзі, колеги по роботі і звичайні перехожі навіть не бачать.

Додатковим суперечливим моментом в цій історії є образ чоловіків, представлений в засобах масової інформації. Прекрасно видно неозброєним поглядом неприродно рівний тон обличчя і підведені вилиці, але, як не дивно, такий чоловік з макіяжем сприймається абсолютно нормально, адже це потрібно для роботи. Виходить, що наших співвітчизників не дивує чоловічий макіяж на телеекранах, але лякає в звичайному житті. Коли ж в нашій країні стануть спокійно ставитися до простого бажанням чоловіків щось припудрити або замазати? Так і така тенденція надає нам можливість розширити асортимент подарунків для чоловіка на численні свята. Це ж прекрасно!

Дивитися всі статті
ТОП товарів по догляду для чоловіків
  • Оригінальна
    продукція

    Ми продаємо тільки оригінальну продукцію від офіційних дистриб'юторів.

    Ви можете перевірити товар при отриманні, під час доставки.

  • Безкоштовна
    доставка по
    Україні від 2500 грн

    Безкоштовно на склад Нової Пошти при замовленні від 2500 грн.

  • Професійна
    консультація
    менеджера

    Наші менеджери професійно проконсультують вас з будь-якого товару, допоможуть підібрати доглядають кошти.

    Вони мають багаторічний досвід роботи в beauty-сфері та регулярно проходять навчання.

  • Накопичувальна
    дисконтна
    система

    Знижка 3% за реєстрацію на сайті.

    Знижки в залежності від суми замовлення:
    5% на замовлення від 5000 грн
    7% на замовлення від 7000 грн

    Також діє накопичувальна система знижок для постійних покупців.

ruua