Історія логотипів відомих модних брендів


У кожного відомого модного бренду є свій ексклюзивний логотип, по якому з легкістю орієнтуються модниці і модники у всьому світі. В основному це простий і маленький значок, але багато логотипів не так вже прості як здається на перший погляд. Ці логотипи ретельно продумують, вони в собі несуть якусь таємничу інформацію. У цій статті ми розповімо Вам про історію логотипів найславетніших модних брендів.

Lacoste (Лакост) – це бренд з відмінною репутацією і давньою історією. Логотипом цієї торгової марки є невеликий зелений крокодил, якого може дізнатися кожен, хто має хоч якесь уявлення про моду. Компанію заснував Жан Рене Лакост (Jean Rene Lacoste) – знаменитий французький тенісист, який завоював популярність у двох сферах: моди і тенісу. Преса Америки в 1927 році під час кубка Девіса нарекла Лакост «алігаторів», оскільки той носив валізу з крокодилячої шкіри, який подарував йому за перемогу на Кубку Девіса капітан збірної Франції з тенісу.

У Франції кличка «алігатор» була видозмінена на «крокодил» і закріпилася за ним через беручкого і наполегливого поведінки на тенісному корті, на якому Жан Рене ніколи не прощав помилок своїм суперникам. Одного разу один Лакост Роберт Джордж жартома зобразив для нього маленького крокодила, який в подальшому і став логотипом, знаменитим нині на весь світ.

Chanel (Шанель) – всесвітньо відомий будинок моди, який має впізнаваний усіма логотип з оповитих букв C. даний логотип вперше був показаний світу в 1925 році. Він був зображений на пляшечці одного з найзнаменитіших парфумів у світі – Chanel № 5. Надалі логотип стали наносити на всю продукцію модного будинку Chanel.

На сьогоднішній день існує два варіанти, які оповідають про історію освіти логотипу. Одна з них говорить про те, що ще в 1886 році Михайло Врубель (Mikhail Vrubel) намалював 2 переплетені підкови, які в подальшому стали логотипом модного будинку. А друга історія розповідає про те, що ці дві переплетені підкови є просто знаком удачі і успіху. Однак все вірять в те, що логотип бренду являє собою не що інше, як перші літери всіма улюбленого імені засновниці модного будинку Coco Chanel (Коко Шанель).

Calvin Klein (Келвін Кляйн) – модний бренд, який був заснований в 1968 році. Логотип бренду був вигаданий в той же час, але з якихось причин залишався незнайомий публіці ще близько 30 років. Тільки лише через три десятиліття модним будинком була запущена колекція стильного джинсового одягу, на якій і був зображений логотип. На задній кишені джинсової пари гордо розташовувалися дві літери – CK. Цей легко запам'ятовується логотип безпосередньо асоціювався з іменем бренду, але пізніше він став застосовуватися не тільки для позначення модного будинку, але також і для поділу колекцій. Логотип модного будинку Calvin Klein темного кольору зображено на одязі «від-кутюр», сірого – на колекціях буденної одягу, а білого – на спортивному одязі.

Herm è s (Ермес) – французький модний бренд, який пов'язаний безпосередньо з високим стилем, бездоганним смаком і дизайнерськими речами. На логотипі Herm è s намальована кінь з возом. Це вкрай символічно для компанії, оскільки так сім'я Ермес хотіла показати всім, як розвивалася з плином часу їх компанія.

Versace (Версаче) – модний будинок, логотип якого пов'язаний символічно з давньогрецькою міфологією. На логотипі Versace намальована голова Медузи, яка переплетена зміями, – негативного міфологічного персонажа, що перетворює в камінь тих, хто дивився їй в очі. Сам в 1978 році придумав цей логотип для свого модного будинку. Джанні Версаче завжди притягували стародавні культури, історія та класична тематика. На думку Версаче саме Медуза втілювала в собі рокову потяг.

Дивитися всі статті
  • Оригінальна
    продукція

    Ми продаємо тільки оригінальну продукцію від офіційних дистриб'юторів.

    Ви можете перевірити товар при отриманні, під час доставки.

  • Безкоштовна
    доставка по
    Україні від 2500 грн

    Безкоштовно на склад Нової Пошти при замовленні від 2500 грн.

  • Професійна
    консультація
    менеджера

    Наші менеджери професійно проконсультують вас з будь-якого товару, допоможуть підібрати доглядають кошти.

    Вони мають багаторічний досвід роботи в beauty-сфері та регулярно проходять навчання.

  • Накопичувальна
    дисконтна
    система

    Знижка 3% за реєстрацію на сайті.

    Знижки в залежності від суми замовлення:
    5% на замовлення від 5000 грн
    7% на замовлення від 7000 грн

    Також діє накопичувальна система знижок для постійних покупців.

ruua