У кожного відомого модного бренду є свій ексклюзивний логотип, по якому з легкістю орієнтуються модниці і модники у всьому світі. В основному це простий і маленький значок, але багато логотипів не так вже прості як здається на перший погляд. Ці логотипи ретельно продумують, вони в собі несуть якусь таємничу інформацію. У цій статті ми розповімо Вам про історію логотипів найславетніших модних брендів.
Lacoste (Лакост) – це бренд з відмінною репутацією і давньою історією. Логотипом цієї торгової марки є невеликий зелений крокодил, якого може дізнатися кожен, хто має хоч якесь уявлення про моду. Компанію заснував Жан Рене Лакост (Jean Rene Lacoste) – знаменитий французький тенісист, який завоював популярність у двох сферах: моди і тенісу. Преса Америки в 1927 році під час кубка Девіса нарекла Лакост «алігаторів», оскільки той носив валізу з крокодилячої шкіри, який подарував йому за перемогу на Кубку Девіса капітан збірної Франції з тенісу.
У Франції кличка «алігатор» була видозмінена на «крокодил» і закріпилася за ним через беручкого і наполегливого поведінки на тенісному корті, на якому Жан Рене ніколи не прощав помилок своїм суперникам. Одного разу один Лакост Роберт Джордж жартома зобразив для нього маленького крокодила, який в подальшому і став логотипом, знаменитим нині на весь світ.
Chanel (Шанель) – всесвітньо відомий будинок моди, який має впізнаваний усіма логотип з оповитих букв C. даний логотип вперше був показаний світу в 1925 році. Він був зображений на пляшечці одного з найзнаменитіших парфумів у світі – Chanel № 5. Надалі логотип стали наносити на всю продукцію модного будинку Chanel.
На сьогоднішній день існує два варіанти, які оповідають про історію освіти логотипу. Одна з них говорить про те, що ще в 1886 році Михайло Врубель (Mikhail Vrubel) намалював 2 переплетені підкови, які в подальшому стали логотипом модного будинку. А друга історія розповідає про те, що ці дві переплетені підкови є просто знаком удачі і успіху. Однак все вірять в те, що логотип бренду являє собою не що інше, як перші літери всіма улюбленого імені засновниці модного будинку Coco Chanel (Коко Шанель).
Calvin Klein (Келвін Кляйн) – модний бренд, який був заснований в 1968 році. Логотип бренду був вигаданий в той же час, але з якихось причин залишався незнайомий публіці ще близько 30 років. Тільки лише через три десятиліття модним будинком була запущена колекція стильного джинсового одягу, на якій і був зображений логотип. На задній кишені джинсової пари гордо розташовувалися дві літери – CK. Цей легко запам'ятовується логотип безпосередньо асоціювався з іменем бренду, але пізніше він став застосовуватися не тільки для позначення модного будинку, але також і для поділу колекцій. Логотип модного будинку Calvin Klein темного кольору зображено на одязі «від-кутюр», сірого – на колекціях буденної одягу, а білого – на спортивному одязі.
Herm è s (Ермес) – французький модний бренд, який пов'язаний безпосередньо з високим стилем, бездоганним смаком і дизайнерськими речами. На логотипі Herm è s намальована кінь з возом. Це вкрай символічно для компанії, оскільки так сім'я Ермес хотіла показати всім, як розвивалася з плином часу їх компанія.
Versace (Версаче) – модний будинок, логотип якого пов'язаний символічно з давньогрецькою міфологією. На логотипі Versace намальована голова Медузи, яка переплетена зміями, – негативного міфологічного персонажа, що перетворює в камінь тих, хто дивився їй в очі. Сам в 1978 році придумав цей логотип для свого модного будинку. Джанні Версаче завжди притягували стародавні культури, історія та класична тематика. На думку Версаче саме Медуза втілювала в собі рокову потяг.
Ми продаємо тільки оригінальну продукцію від офіційних дистриб'юторів.
Ви можете перевірити товар при отриманні, під час доставки.
Безкоштовно на склад Нової Пошти при замовленні від 2500 грн.
Наші менеджери професійно проконсультують вас з будь-якого товару, допоможуть підібрати доглядають кошти.
Вони мають багаторічний досвід роботи в beauty-сфері та регулярно проходять навчання.
Знижка 3% за реєстрацію на сайті.
Знижки в залежності від суми замовлення:
5% на замовлення від 5000 грн
7% на замовлення від 7000 грн
Також діє накопичувальна система знижок для постійних покупців.