Модний дизайнер John Galliano (Джон Гальяно) навесні 2013 року презентував дебютний чоловічий аромат з інтригуючою назвою Before Midnight (До Півночі). Вечірній парфум Before Midnight - це ексцентрична і барвиста, елегантна і радісна ароматна композиція. Before Midnight характеризується як гламурний, сліпучий і театральний аромат.
Навесні 2013 року парфумерний дім Hugo Boss (Хуго Бос) презентував новий вишуканий аромат для жінок Boss Jour Pour Femme, який став денним виданням аромату Boss Nuit Pour Femme, що вийшов в 2012 році.
Іспанський дім моди Armand Basi (Арманд Басі) в 2013 році презентував новий чоловічий аромат Wild Forest - деревний аромат, що дозволяє розчинитися в суєті повсякденності, випробувати умиротворення і спокій.
У величезний асортимент професійної косметики Matrix (Матрікс) входить високоефективна лінія засобів Biolage Hydratherapie, спеціально розроблена для систематичного догляду за виснаженими і сухим волоссям. Засоби лінії Biolage Hydratherapie чудово відновлюють здоров'я волосся, починаючи від коренів і закінчуючи кінчиками. Завдяки продуктам даної серії волосся стає блискучим, м'яким, шовковистим і повними енергії.
На сьогоднішній день переможний хід продовжують парфумерні композиції з приставкою Noir. Бренд Juicy Couture (Джуси Кутюр) також не залишився осторонь. Навесні 2013 року він презентував більш сміливу і чуттєву інтерпретацію класичного аромату Viva La Juicy - парфум Viva La Juicy Noir. Новинка стала більш проникливою, чуттєвої і хвилюючою версією оригінального аромату.
У вересні 2013 року прославлений американський дизайнер Calvin Klein (Кельвін Кляйн) поповнив свою лінію чоловічих ароматів новим парфумом Encounter Fresh з прохолодним звучанням, який став Фланкер популярного аромату Encounter, випущених в 2012 році.
Сучасний чоловік завжди прагне виглядати привабливо і бездоганно. Адже його зовнішній вигляд - це його візитна картка. Саме тому експерти і вчені лабораторії Academie Scientifique de Beaute розробили лінію засобів для догляду за шкірою Academie Men.
Огляд трьох манікюрних наборів Сталекс (Україна).
Американський модний бренд Banana Republic (Банана Репаблик) навесні 2013 року з гордістю презентував новий аромат для жінок Wildbloom Rouge, який є Фланкер аромату Wildbloom, випущеного в 2011 році.
Продовжуючи історію аромату The Golden Secret прославлений серцеед Antonio Banderas (Антоніо Бандерас) представив в 2013 році новий аромат для жінок Her Golden Secret, який склав пару чоловічому аромату The Golden Secret, що вийшов в 2011 році.
Вперше про чудових кремах Academie Scientifique De Beaute, що продовжують молодість, опублікували в 1911 році! Через 100 років на святкування свого ювілею найстаріша професійна торгова марка Academie піднесла шанувальникам подарунок - розробила цілий каскад новинок! Однією з них стала осветляющая і коригувальна лінія White Derm Acte, презентація якої відбулася в лютому 2011 року в готелі Рітц.
Модний будинок Escada (Ескада) навесні 2013 року презентував нову парфумовану воду для жінок Especially Escada Elixir - більш інтенсивну, більш яскраву і насичену версію оригінального аромату Especially Escada (2011 року). Новинка чудово доповнює популярну колекцію Especially Escada, яка представлена класичним ароматом і грайливою, легкої туалетною водою Especially Escada Delicate notes (2012 року).
Versace Eros - грандіозна парфумерна новинка для чоловіків одного з найбільш епатажних брендів модної індустрії Versace (Версаче). Адже цілих п'ять років легендарний будинок не радував мужню половину людства своїми новинками. Саме тому такий тривалий творчий перерву виявився воістину виправданим - аромат Versace Eros вийшов настільки ідеально збалансованим, чуттєвим, видатним, що став фаворитом ринку чоловічої парфумерії. Презентація аромату пройшла в кінці 2012 року, але в магазинах він з'явився тільки на початку 2013 року.
Дермотонія або вакуумно-роликовий масаж - це принципово нова методика тонізації шкірних покривів, яка дозволяє формувати бажаний силует тіла, а також покращувати через шкіру загальний стан внутрішніх органів.
Дермотонія - надзвичайно ефективний безопераційний метод зменшення обсягів тіла, усунення целюліту і дієва програма для особи на унікальному апараті LE DERMO V4.
Hydrorose - лінія зволожуючих косметичних засобів для чутливої і сухої шкіри від італійської всесвітньо відомої компанії Jean Klebert (Жан Клебер). Засоби лінії Hydrorose насичують шкіру киснем, відновлюють еластичність, пружність і гідроліпідний шар шкіри, запобігають появі зморшок, захищають шкіру від негативного впливу зовнішнього середовища.Ми продаємо тільки оригінальну продукцію від офіційних дистриб'юторів.
Ви можете перевірити товар при отриманні, під час доставки.
Безкоштовно на склад Нової Пошти при замовленні від 2500 грн.
Наші менеджери професійно проконсультують вас з будь-якого товару, допоможуть підібрати доглядають кошти.
Вони мають багаторічний досвід роботи в beauty-сфері та регулярно проходять навчання.
Знижка 3% за реєстрацію на сайті.
Знижки в залежності від суми замовлення:
5% на замовлення від 5000 грн
7% на замовлення від 7000 грн
Також діє накопичувальна система знижок для постійних покупців.