Всесвітньо відома косметична компанія Image Skincare (Імідж Скинкеа), яка займається дослідженням і впровадженням інноваційних препаратів, розробила косметику для зрілої шкіри The MAX.
Однією з найпопулярніших і затребуваних ліній прогресивної торгової марки Matrix (Матрікс) є лінія Biolage therapie.
Biolage - система професійного догляду за волоссям та їх відновлення на основі натуральних ботанічних екстрактів, вплив яких сконцентровано на рішення конкретних проблем шкіри голови і волосся, а також на основі керамідів, які знаходять і наповнюють пошкоджені ділянки волоса, сприяючи їх харчування, зміцненню та відновленню.
Аромат Artisan (2009 року) завершує чоловічу трилогію парфумів від John Varvatos (Джон Варватос). Точно так же, як і його попередники, Artisan був створений під впливом оригінального стилю модного бренду.
Сам Джон Варватос брав участь в кожному етапі створення нового аромату, саме тому в Artisan видрукувана його творча індивідуальність: доведені до досконалості деталі, унікальне поєднання сучасних технологій і традицій старовинного майстерності.
Бірюзова гладінь неба, блакитне море, ніжне тепле сонечко, білий піщаний берег, п'янкий бриз ніжно плекає шкіру, десь поблизу звучить музика, яка проникає в саму душу, примушуючи думати, відчувати і мріяти ...
За останні роки дієтологи стали активно пропагувати обмеження жирів в харчуванні. Звичайно ж автоматично це переноситься в свідомості споживача і на косметичні продукти, що сприяє збільшенню популярності нежирних (на силіконовій основі) косметичних засобів. Але в реальності, як в харчуванні, так і в косметичній продукції шкідливий не всяк жир, а надлишок насичених жирів.
Hypnotic Poison (Зачаровує Яд) - східна солодка ароматна композиція з пікантними нотками ванілі і мигдалю, створена в 1998 році для модного будинку Christian Dior (Крістіан Діор) відомим парфумером високого класу Annick Menardo (Анник Менардо), творами якого захоплюється весь світ. Hypnotic Poison - третій парфумерний «Яд» після Poison (1985 року) і Tendre Poison (1994 року).
Мімоза завжди займала особливе місце в парфумерному квітковому саду. До цього виняткового весняному квітці раз по раз звертаються практично всі світові виробники парфумерії. Жовтий колір і п'янкий, радісний і оптимістичний аромат мімози вже протягом багатьох років надихає відомих парфумерів на створення все нових і нових ароматних композицій. Парфуми з включеним в нього нотами мімози завжди виходить п'янким, дуже радісними, і сонячним, як і самі чудові квіти, які радують нас навесні і асоціюються зі святом. Саме тому торгова марка Annick Goutal (Анник Гуталь) не залишилася осторонь і презентувала в 2011 році аромат на основі нотки мімози Le Mimosa.
Німецька косметична компанія Artdeco (Артдеко) дуже рідко співпрацює з відомими людьми і майже не виробляє тематичних колекцій. Але влітку минулого року Artdeco презентував нову косметичну колекцію, створену у співпраці з королевою бурлеску Dita von Teese (Дітою фон Тіз) і присвячену ретро-стилю, голлівудському класичного гламуру початку ХХ століття.
Щороку в нігтьовому дизайні з'являються все більш креативні і незвичайні ідеї манікюру: ікорний, minx, шелак, оксамитовий, газетний - уже й не перерахувати всіх різновидів оригінального дизайну для нігтів. Ну здавалося б, що ще можна придумати для створення незвичайного манікюру? Проте в цьому році деякі торговельні марки по-новому поглянули на звичні для нас речі - джинси. Уявіть, їх пропонують тепер «надіти» на наші нігтики! Нової фішкою 2013 року стало джинсовий манікюр, який допоможе Вам виділитися з натовпу.
Створення манікюру - одне з творчих напрямків, в якому будь-яка представниця прекрасної статі може дати волю своїй фантазії. На сьогоднішній день існує величезна кількість різноманітних варіантів і технік прикраси нігтів. Останнім часом новинкою в нейл-дизайні став оксамитовий, він же велюровий, плюшевий, кашеміру манікюр, популярність якого зростає з кожним днем.
Модний макіяж сезону восени 2013 повинен створюватися з тіней виключно теплих відтінків без чітких ліній і меж, саме тому переливаються розтушовані тіні для повік - це головний тренд настала осені. Також модним цього сезону є макіяж, в якому акцент зроблений на очі, виділені брови, ледь помітний блиск на губах. Давайте більш детально розглянемо правила створення макіяжу восени 2013.
Відома американська косметична компанія Image Skincare (Імідж Скінкеа) в своєму асортименті має унікальну лінію засобів Ormedic. Препарати лінії Ormedic представляють собою поєднання чистих органічних інгредієнтів з активною дією, яке забезпечує клінічно перевірені, чудові результати.
Осінь - чудова пора з проливними дощами, прохолодною погодою і золотими фарбами природи. Для того щоб в цей час залишатися красивою потрібно створити образ, який підходить під осінні фарби. Необхідно підібрати одяг, аксесуари, взуття, макіяж, ну звичайно ж осінній манікюр.
Мистецтво бути красивою полягає в умінні приховувати недоліки і вигідно підкреслювати достоїнства. Адже постать завжди можна перетворити правильно підібраною одягом, а овал обличчя з легкістю можна мабуть поліпшити гарною зачіскою, підібраною зі смаком. Проте існує одне недосконалість, яке надзвичайно складно приховати, а найчастіше навіть неможливо. Звичайно ж мова йде про проблемній шкірі.
Нібито крихітні діаманти, переливаються і виблискують всіма барвами веселки чудові стрази в святковому манікюрі. Хоч стрази мають штучне походження, вони все одно завойовують увагу величезної кількості прихильниць і відкривають безліч нових можливостей для майстра нігтьового дизайну.Ми продаємо тільки оригінальну продукцію від офіційних дистриб'юторів.
Ви можете перевірити товар при отриманні, під час доставки.
Безкоштовно на склад Нової Пошти при замовленні від 2500 грн.
Наші менеджери професійно проконсультують вас з будь-якого товару, допоможуть підібрати доглядають кошти.
Вони мають багаторічний досвід роботи в beauty-сфері та регулярно проходять навчання.
Знижка 3% за реєстрацію на сайті.
Знижки в залежності від суми замовлення:
5% на замовлення від 5000 грн
7% на замовлення від 7000 грн
Також діє накопичувальна система знижок для постійних покупців.