В кінці 2013 року французький дім моди і парфумерії Azzaro (Аззаро) порадував своїх шанувальників новим ароматним дуетом Azzaro Club, який представлений жіночим ароматом Azzaro Club Women і чоловічим ароматом Azzaro Club Men.
Модний будинок Lalique (Лалик) на канської виставці ароматів "TFWA 2013" презентував свій новий жіночий аромат Azalee. На парфумерний ринок новинка надійшла на початку 2014 року.
Твори мистецтва французького ювеліра і майстри художнього виробництва скла Рене Лаліка завжди відрізнялися квітковим мотивом. Наприклад, в прекрасному візерунку Le Lys Noir, який був в 1924 році розроблений дизайнером на основі квітів лотоса з єгипетських фресок, зображені ідеалізовані, стилізовані, знову відкриті світу чудові квіти.
Модний канадський бренд Dsquared2 (Діскваред) в 2013 році презентував Фланкер популярного аромату Potion for Men, випущеного в 2011 році, - чоловічий аромат Potion Royal Black. Новинка поповнила прославлену парфумерну колекцію Potion.
Насичене, таємниче ароматне творіння Potion Royal Black зародилося в старовинних лабораторіях алхіміків. Будинок Dsquared2 прийняв рішення досліджувати фантастичний світ алхімії, який виконаний таємними ритуалами, і тому заглибився в її історію - побував в місці зародження цього найдавнішого мистецтва, дивовижному Єгипті часів царювання фараонів.
У січні 2014 року модний до Chloe (Хлое) у співпраці з Coty презентував новий, більш свіжий Фланкер оригінального аромату See by Chloe, випущеного в 2012 році) - квітково-фруктове парфумерне творіння See by Chloe Eau Fraiche.
Популярний модний бренд Jimmy Choo (Джиммі Чу) спеціально для майбутнього літнього сезону випустила в лютому 2014 року новий лімітований аромат для жінок Jimmy Choo Exotic 2014. Гламурний, яскравий і сексуальний дизайн новинки - це натяк на літо.
Легендарний будинок Valentino (Валентіно) на початку 2014 року в Венеції презентував новий аромат для чоловіків Valentino Uomo. Була поставлена мета: створити чоловічий аромат, який в майбутньому став би класикою парфумерного мистецтва, і який підійшов би представникам сильної статі в стилі casual, що вважають за краще класику і високу якість.
Німецька компанія Make up Factory (Макіяж Фекторі), яка виробляє професійну високоякісну косметику люкс-класу, в січні 2014 році презентувала нову весняно-літню колекцію макіяжу Trend Look Spring / Summer 2014 року, яка перенесе кожну жінку в романтичний світ веселощів і легкості.
Рік тому відомий на весь світ французький бренд Lacoste (Лакост) випустив дивовижний аромат Lacoste Eau de Lacoste, який стрімко отримав визнання і полюбився багатьма шанувальниками парфумерного мистецтва. І ось, надихнувшись успіхом цього аромату, бренд Lacoste презентував на початку 2014 року його Фланкер - парфумовану воду Lacoste Eau de Lacoste Sensuelle.
Чарівний весняний аромат Innamorata, дебют якого відбувся в 2012 році, надихнув своїм успіхом популярний італійський будинок Blumarine (Блюмарін) на створення нового твору парфумерного мистецтва - аромату Innamorata Lovely Rose, який був презентований на початку 2013 року.
Зв'язок модного дому Gucci (Гуччі) з ефектним світом музики і року почалася ще з тих часів, коли легендарний будинок почав створювати одяг для світової еліти. Цей зв'язок заснована на загальних рисах: культ стилю, сили і привабливості. На сьогоднішній день ці відносини, як і раніше, процвітають завдяки важкій праці креативного директора будинку Gucci, Frida Giannini (Фріди Джанніні). Фріда є пристрасною любителькою музики, в її особистій колекції понад восьми тисяч вінілових пластинок.
Для того щоб підкреслити всю важливість зв'язку модного дому Gucci з гламуром і роком, в грудні 2013 року було презентовано лімітований дует ароматів Gucci Guilty Stud Limited Edition, який відображає впевненість рок-н-ролу і є новою версією парфумерних феноменів - ароматів Gucci Guilty.
Продовжуючи тріумф аромату Rose Glacée, випущеного в 2011 році, всесвітньо відомий модний будинок Armand Basi (Арманд Басі) презентував у 2013 році нову ароматну композицію Rose Lumière. Аромат Rose Glacée - це парфумерне опис чарівною, розважливою жінки, яка здатна наповнити світлом все навколо.
Німецька компанія Make up Factory (Макіяж Фекторі), надихаюча жінок на відкриття нескінченних можливостей своєї краси, випустила святкову колекцію макіяжу Luxury Glam, яка завдяки обраній колірній палітрі стала по-істині розкішної. Нова колекція Luxury Glam виконана у відтінках дорогоцінного металу - сяючого золота.
Колекція Luxury Glam - це данина золотій лихоманці. Натхненням на її створення стали блискучі паєтки на шикарних вбраннях в поєднанні з золотими блискучими коштовностями. Для завершення такої елегантності необхідний ідеальний макіяж, виконаний в відтінках ефектного золота, який подарує відчуття багатства і чистої розкоші.
Модний будинок Escada (Ескада) презентував новий лімітований річний аромат 2014 року - Born in Paradise. Лімітовані літні видання від Escada є найпопулярнішими і улюбленими серед всієї парфумерії прославленої торгової марки, оскільки Escada щорічно радує своїх шанувальників новими оптимістичними ароматними композиціями в феєричних яскравих флаконах. Так аромат Born in Paradise став двадцять другим лімітованим виданням модного будинку.
Модний будинок Jimmy Choo (Джиммі Чу) на початку 2014 року презентував Фланкер аромату Flash, випущеного в 2013 році, - новий лімітований аромат Flash London Club.
Нове парфумерне творіння від Jimmy Choo є уособленням безпрецедентного гламуру і емоційної насиченості нічного життя столиці Великобританії - Лондона. Адже це місто відоме кращими танцполами, нічними клубами, розвагою, божевіллям і електронною музикою.
Модний будинок Nina Ricci (Ніна Річчі) спеціально до Дня св. Валентина 2014 року в співпраці зі знаменитою кондитерської Ladurée (Ладур) презентували нову главу казки Nina, що почалася в 2006 році, - квітково-фруктовий аромат для жінок La Tentation de Nina. Нова історія наповнена безліччю сюрпризів, колекційними виданнями і недосяжними must-haves.Ми продаємо тільки оригінальну продукцію від офіційних дистриб'юторів.
Ви можете перевірити товар при отриманні, під час доставки.
Безкоштовно на склад Нової Пошти при замовленні від 2500 грн.
Наші менеджери професійно проконсультують вас з будь-якого товару, допоможуть підібрати доглядають кошти.
Вони мають багаторічний досвід роботи в beauty-сфері та регулярно проходять навчання.
Знижка 3% за реєстрацію на сайті.
Знижки в залежності від суми замовлення:
5% на замовлення від 5000 грн
7% на замовлення від 7000 грн
Також діє накопичувальна система знижок для постійних покупців.