Знаменитий американський бренд Elizabeth Arden (Елізабет Арден), який протягом багатьох років є одним з лідерів серед компаній-виробників парфумерії та косметичних засобів, постійно радує своїх шанувальників цікавими новинками. Після вдалого випуску в 2013 році аромату Untold, парфумери компанії вирішили продовжити ароматну колекцію випуском в 2014 році чудової композиції Untold Absolu.
У 2013 році молодіжна та сучасна ароматна композиція Modern Muse повернула будинок Estée Lauder (Есті Лаудер) в топ найпопулярніших і затребуваних парфумерних торгових марок, відкривши його для нового сучасного покоління жінок. У вересні 2014 року парфумерна лінійка Estee Lauder поповнилася ще одним парфумерним творінням, новою версією оригінальної композиції - ароматом Modern Muse Chic, який символізує більш творчу і сміливу сторону "сучасної музи".
Donatella Versace (Донателла Версаче), креативний директор італійського модного будинку Versace (Версаче), постійно заявляла в своїх інтерв'ю, що її пристрасть - це жовті діаманти, чарують її своїм дивовижним сяйвом. Тому було передбачуваним поява в 2011 році на парфумерному ринку ароматної композиції Yellow Diamond. За досить короткий час аромат Yellow Diamond став культовим і всі з нетерпінням очікували його нової версії.
Влітку 2014 року легендарна композиція переродилася: модний будинок Versace презентував більш інтенсивну версію оригіналу - висококонцентрований царствений аромат Yellow Diamond Intense.
Креативний директор італійського модного будинку Moschino (Москіно), дизайнер Jeremy Scott (Джеремі Скотт), ніколи не приховував своєї любові до іграшок. Навіть його весняно-літня колекція 2015 присвячена одному із знаменитих символів американської культури - білявою ляльці Barbie. Так днями модний дизайнер презентував свій перший ароматне творіння для будинку Moschino - мі-мі-Мішн парфум Toy, який ідеально підкреслить екстравагантний образ.
Італійський модний бренд Roberto Cavalli (Роберто Каваллі) анонсував про вихід в лютому 2015 року нового вишуканого, плотського, чуттєвого і дуже жіночного аромату Paradiso (Рай). Адже для Роберто Каваллі рай - це Італія, любов, почуття самореалізації і улюблена жінка.
Легенда в світі моди і парфюмерії італійський будинок Versace (Версаче) презентував новий аромат для жінок Eros Pour Femme. Нове ароматне творіння з'явиться на парфумерному ринку Італії в грудні 2014 року, а в 2015 році воно вже буде доступно по всьому світу.
Парфумерна колекція знаменитого французького будинку Lalique (Лалик) в 2014 році поповнилася новим для жінок закоханих в життя - ароматом Amethyst Eclat. На створення яскравої, сяючої новинки надихнув аромат з назвою напівдорогоцінного каміння, справжня легенда парфумерії - ароматне творіння Amethyst, представлене світу в далекому 2007 році.
Улюблений багатьма східний бренд Issey Miyake (Иссей Міяке) в 2014 році презентував яскраву, магнетичну і гіпнотичну новинку для чоловіків - аромат Nuit d'Issey.
Парфумерне творіння Nuit d'Issey - занурення в саме серце таємничої ночі! Новий аромат від Issey Miyake перенесе Вас в світ містичних пейзажів, де світло місяця підкреслює ландшафт фантастичною природи, у світ де самотній мандрівник під захистом місячної тіні поглинає відновлює силу ночі.
Шанувальниці парфумерії відомого британського модного будинку Agent Provocateur (Агент Провокатор) ледь встигли насолодитися новим ароматом 2014 року Fatale, як на ринку вже з'явився його Фланкер - спокусливе, загадкове і гламурне парфумерне творіння для жінок Fatale Pink.
Модний будинок Lanvin (Ланвин) в 2014 році продовжив свою парфумерну колекцію лімітованих ароматів Éclat d'Arpège новинкою - ароматом Éclat d'Arpège Arty, композиція якого залишилася такою ж як у попередника Éclat d'Arpège Arty, але в новому, оригінальному образі.
Американський модний будинок Marc Jacobs (Марк Джейкобс) в 2013 році випустив свій перший медовий аромат Honey, який дуже сподобався представницям прекрасної статі. У 2014 році мед залишається в тренді, але на цей раз в тонкому розоватом відтінку. Саме тому навесні Marc Jacobs презентував новий лімітований медовий аромат - Pink Honey.
Дорогоцінна перлина Італії, торгова марка спокусливого і витонченого нижньої білизни La Perla (Ла Перла) в 2012 році представила жіночу туалетну воду La Perla in Rosa, яка підкорила багатьох представниць прекрасної статі своєї жіночною композицією і дивно красивим ніжним пудровий-бежевим флаконом. Фруктово-квітковий аромат La Perla in Rosa був створений для зухвалих і волелюбних молодих дівчат.
Легендарний ювелірний дім Van Cleef & Arpels (Ван Кліф і Арпелс) в квітні 2014 року презентував оновлену версію аромату Reve, випущеного в 2013 році, - більше вишукану, квітково-фруктову ароматну композицію для жінок Reve Elixir.
Всесвітньо відомий швейцарський торговий дім Davidoff (Давидофф) в 2014 році поповнив свою розкішну аристократичну колекцію ароматів новим парфумерним дуетом Cool Water Night Dive.
Аромати Cool Water Night Dive передають чуттєву, зачаровує, містичну атмосферу таємничої ночі, нічного дайвінгу та місячного світла, блискучого на поверхні холодної океанічної гладі. Саме відчуття містичності, почала чогось таємничого і незвичайного вдалося відбити в новому ароматному дуеті для Нього і для Неї від Davidoff.
Перша чоловіча колекція від знаменитого бренду Jimmy Choo (Джиммі Чу) з'явилася в 2011 році. На сьогоднішній день вона включає в себе сумки, взуття, ремені і дрібні шкіряні вироби. Чоловіча колекція Jimmy Choo - еволюція стилю класичного джентльмена, який живе в сучасному місті. Величезна увага приділяється деталям. Адже чоловік Jimmy Choo - вишуканий, мужній, упевнений в собі джентльмен з приголомшливим стилем і прекрасним почуттям гумору, в ньому відчувається дух року.
У 2014 році малайзійський дизайнер Jimmy Choo вирішив розширити чоловічу лінію, випустивши перший аромат для представників сильної статі - Jimmy Choo Man.Ми продаємо тільки оригінальну продукцію від офіційних дистриб'юторів.
Ви можете перевірити товар при отриманні, під час доставки.
Безкоштовно на склад Нової Пошти при замовленні від 2500 грн.
Наші менеджери професійно проконсультують вас з будь-якого товару, допоможуть підібрати доглядають кошти.
Вони мають багаторічний досвід роботи в beauty-сфері та регулярно проходять навчання.
Знижка 3% за реєстрацію на сайті.
Знижки в залежності від суми замовлення:
5% на замовлення від 5000 грн
7% на замовлення від 7000 грн
Також діє накопичувальна система знижок для постійних покупців.