Шкіра, як і все тіло, володіє імунною системою, що захищає її від згубного впливу навколишнього середовища, а також емоційного стресу, ніж запобігає старінню.
Для роботи імунної системи необхідні різні клітини, головну роль серед яких відіграють клітини Лангерганса. Світовий лідер наукових досліджень, японська компанія Shiseido (Шісейдо) створила перше і єдине в світі засіб, який здатний впливати на клітини Лангерганса, зміцнюючи тим самим імунітет шкіри - омолоджуючий концентрат для особи Ultimune.
У 2013 році молодіжна та сучасна ароматна композиція Modern Muse повернула будинок Estée Lauder (Есті Лаудер) в топ найпопулярніших і затребуваних парфумерних торгових марок, відкривши його для нового сучасного покоління жінок. У вересні 2014 року парфумерна лінійка Estee Lauder поповнилася ще одним парфумерним творінням, новою версією оригінальної композиції - ароматом Modern Muse Chic, який символізує більш творчу і сміливу сторону "сучасної музи".
Donatella Versace (Донателла Версаче), креативний директор італійського модного будинку Versace (Версаче), постійно заявляла в своїх інтерв'ю, що її пристрасть - це жовті діаманти, чарують її своїм дивовижним сяйвом. Тому було передбачуваним поява в 2011 році на парфумерному ринку ароматної композиції Yellow Diamond. За досить короткий час аромат Yellow Diamond став культовим і всі з нетерпінням очікували його нової версії.
Влітку 2014 року легендарна композиція переродилася: модний будинок Versace презентував більш інтенсивну версію оригіналу - висококонцентрований царствений аромат Yellow Diamond Intense.
Креативний директор італійського модного будинку Moschino (Москіно), дизайнер Jeremy Scott (Джеремі Скотт), ніколи не приховував своєї любові до іграшок. Навіть його весняно-літня колекція 2015 присвячена одному із знаменитих символів американської культури - білявою ляльці Barbie. Так днями модний дизайнер презентував свій перший ароматне творіння для будинку Moschino - мі-мі-Мішн парфум Toy, який ідеально підкреслить екстравагантний образ.
Вчені знаменитої косметичної компанії Estée Lauder (Есті Лаудер) стверджують, що однією з найгостріших і найбільш поширених проблем серед жінок є пігментація і нерівний тон шкіри. Скрупульозно дослідивши біоритми клітин, вони виявили, що активація цих несприятливих процесів відбувається вночі, а протягом дня на шкіру впливають такі несприятливі фактори навколишнього середовища, як забруднення і ультрафіолетові промені.
Для нейтралізації негативного впливу на шкіру, вченими лабораторії Estée Lauder була розроблена нова косметична колекція Enlighten, кошти якої покращують текстуру шкіри, а також надають комплексний вплив на всі види пігментації.
Вишуканий і природний, ніжний і чуттєвий макіяж в стилі Nude Look став дуже модним трендом сезону осінь-зима 2014/2015. Такий макіяж прикрасить будь-яку представницю прекрасної статі, підкреслить її природну красу. У цьому сезоні багато брендів доповнили макіяж Nude ефектом аристократичної блідості, в результаті чого образ придбав витонченості і витонченості.
Макіяж в стилі Nude Look - це злегка підкреслені тушшю і тінями очі, легкий ніжно-рожевий рум'янець і персиковий або бежевий колір губ, який додасть свіжості і молодості особі.
Ще одним трендом макіяжу сезону осінь-зима 2014/2015 є яскраві губи всіх інтенсивних відтінків червоного
Італійський модний бренд Roberto Cavalli (Роберто Каваллі) анонсував про вихід в лютому 2015 року нового вишуканого, плотського, чуттєвого і дуже жіночного аромату Paradiso (Рай). Адже для Роберто Каваллі рай - це Італія, любов, почуття самореалізації і улюблена жінка.
Легенда в світі моди і парфюмерії італійський будинок Versace (Версаче) презентував новий аромат для жінок Eros Pour Femme. Нове ароматне творіння з'явиться на парфумерному ринку Італії в грудні 2014 року, а в 2015 році воно вже буде доступно по всьому світу.
Парфумерна колекція знаменитого французького будинку Lalique (Лалик) в 2014 році поповнилася новим для жінок закоханих в життя - ароматом Amethyst Eclat. На створення яскравої, сяючої новинки надихнув аромат з назвою напівдорогоцінного каміння, справжня легенда парфумерії - ароматне творіння Amethyst, представлене світу в далекому 2007 році.
Улюблений багатьма східний бренд Issey Miyake (Иссей Міяке) в 2014 році презентував яскраву, магнетичну і гіпнотичну новинку для чоловіків - аромат Nuit d'Issey.
Парфумерне творіння Nuit d'Issey - занурення в саме серце таємничої ночі! Новий аромат від Issey Miyake перенесе Вас в світ містичних пейзажів, де світло місяця підкреслює ландшафт фантастичною природи, у світ де самотній мандрівник під захистом місячної тіні поглинає відновлює силу ночі.
Одним з найулюбленіших косметичних засобів у представниць прекрасної статі в усі часи була туш для вій. Без туші зараз не може обійтися жодна красуня. Зачаровує швидкоплинний погляд з-під довгих вій завжди в моді, адже такий погляд ніколи не перестане полонити і спокушати.
Всесвітньо відомий бренд Artdeco (Артдеко) поєднав воєдино високу моду і красу, презентувавши восени 2014 року нову колекцію тушею і засобів для вій Lashes to Love.
Шанувальниці парфумерії відомого британського модного будинку Agent Provocateur (Агент Провокатор) ледь встигли насолодитися новим ароматом 2014 року Fatale, як на ринку вже з'явився його Фланкер - спокусливе, загадкове і гламурне парфумерне творіння для жінок Fatale Pink.
Модний будинок Lanvin (Ланвин) в 2014 році продовжив свою парфумерну колекцію лімітованих ароматів Éclat d'Arpège новинкою - ароматом Éclat d'Arpège Arty, композиція якого залишилася такою ж як у попередника Éclat d'Arpège Arty, але в новому, оригінальному образі.
Американський модний будинок Marc Jacobs (Марк Джейкобс) в 2013 році випустив свій перший медовий аромат Honey, який дуже сподобався представницям прекрасної статі. У 2014 році мед залишається в тренді, але на цей раз в тонкому розоватом відтінку. Саме тому навесні Marc Jacobs презентував новий лімітований медовий аромат - Pink Honey.
Дорогоцінна перлина Італії, торгова марка спокусливого і витонченого нижньої білизни La Perla (Ла Перла) в 2012 році представила жіночу туалетну воду La Perla in Rosa, яка підкорила багатьох представниць прекрасної статі своєї жіночною композицією і дивно красивим ніжним пудровий-бежевим флаконом. Фруктово-квітковий аромат La Perla in Rosa був створений для зухвалих і волелюбних молодих дівчат.Ми продаємо тільки оригінальну продукцію від офіційних дистриб'юторів.
Ви можете перевірити товар при отриманні, під час доставки.
Безкоштовно на склад Нової Пошти при замовленні від 2500 грн.
Наші менеджери професійно проконсультують вас з будь-якого товару, допоможуть підібрати доглядають кошти.
Вони мають багаторічний досвід роботи в beauty-сфері та регулярно проходять навчання.
Знижка 3% за реєстрацію на сайті.
Знижки в залежності від суми замовлення:
5% на замовлення від 5000 грн
7% на замовлення від 7000 грн
Також діє накопичувальна система знижок для постійних покупців.