Легендарний ювелірний дім Van Cleef & Arpels (Ван Кліф і Арпелс) в квітні 2014 року презентував оновлену версію аромату Reve, випущеного в 2013 році, - більше вишукану, квітково-фруктову ароматну композицію для жінок Reve Elixir.
Наближається один з найпохмуріших і містичних свят - Helloween (Хеллоуїн). Багато хто захоче трошки відволіктися і повеселитися на тематичну вечірку або корпоративі. Щоб на Хеллоуїн мати ефектний і неординарний вид, зловісного наряду буде мало. Завершити містичний образ допоможе страхітливий макіяж.
Можна з великою часткою впевненості говорити про те, що кожна сучасна жінка має хоча б простенький манікюрний набір. Більшість з них з великою увагою ставиться до догляду за нігтями, намагаючись надати їм бездоганний і красивий вид. Що ж включає в себе манікюрний набір? Як визначитися з вибором бренду манікюрного набору? У цій статті ми допоможемо вам розібратися в цих питаннях.
Всесвітньо відомий швейцарський торговий дім Davidoff (Давидофф) в 2014 році поповнив свою розкішну аристократичну колекцію ароматів новим парфумерним дуетом Cool Water Night Dive.
Аромати Cool Water Night Dive передають чуттєву, зачаровує, містичну атмосферу таємничої ночі, нічного дайвінгу та місячного світла, блискучого на поверхні холодної океанічної гладі. Саме відчуття містичності, почала чогось таємничого і незвичайного вдалося відбити в новому ароматному дуеті для Нього і для Неї від Davidoff.
Перша чоловіча колекція від знаменитого бренду Jimmy Choo (Джиммі Чу) з'явилася в 2011 році. На сьогоднішній день вона включає в себе сумки, взуття, ремені і дрібні шкіряні вироби. Чоловіча колекція Jimmy Choo - еволюція стилю класичного джентльмена, який живе в сучасному місті. Величезна увага приділяється деталям. Адже чоловік Jimmy Choo - вишуканий, мужній, упевнений в собі джентльмен з приголомшливим стилем і прекрасним почуттям гумору, в ньому відчувається дух року.
У 2014 році малайзійський дизайнер Jimmy Choo вирішив розширити чоловічу лінію, випустивши перший аромат для представників сильної статі - Jimmy Choo Man.
У 2014 році легендарний торговий дім S.T. Dupont (С.Т. Дюпонт) порадував своїх шанувальників численними новинками, серед яких і парфумерний дует - жіночий аромат So Dupont Pour Femme і чоловічий аромат So Dupont Pour Homme.
Новинки для Нього і для Неї від S.T. Dupont - це ода мистецтву спокушання!
Відома італійська торгова марка вишуканого нижньої білизни La Perla (Ла Перла) у вересні 2014 року випустила на парфумерний ринок новий аромат для жінок - Peony Blossom.
Нове ароматне творіння Peony Blossom від La Perla покликане підкреслити сексуальність кожної представниці прекрасної статі і стати атрибутом жіночності в усі пори року і в будь-який час доби. Peony Blossom - аромат, який знаходиться поза часом.
Прекрасна троянда в усі часи вважалася царицею квітів. Нічого не може порівнюватися з її красою, ніжністю, вишуканістю і чуттєвістю. Саме тому іспанська ювелірний дім Tous (Тоус) вирішив віддати данину поваги вічної троянді, випустивши в 2013 році аромат Rosa, присвячений креативному директору і співзасновнику будинку Rosa Oriol (Розе Оріол).
Продовженням теми стала нова жіноча ароматна композиція Tous Rosa Eau Legere, яка з'явилася на парфумерному ринку навесні 2014 року. Tous Rosa Eau Legere - оновлена легша версія попередника, натхненна радісними, світлими і романтичними митями.
Німецька косметична торгова марка Artdeco (Артдеко) презентувала нову колекцію декоративної косметики для сезону осінь / зима Majestic Beauty Collection Fall / Winter 2014.
На створення нової колекції Artdeco надихнули дивовижні колекції одягу з останніх модних показів і модний східний дизайн парчі. Нова колекція Majestic Beauty стала однією з найбільш витончених колекцій сезону.
Влітку 2014 року італійський будинок моди Mandarina Duck (Мандарина Дак) поповнив свою парфумерну колекцію новим незвичайним жіночим ароматом Oh Bella.
Новинка від Mandarina Duck є ніжною, делікатною, грайливою, фруктово-квіткового парфумерної композицією. Oh Bella - це аромат безтурботності і спокою. Oh Bella - це чисте втілення елегантності і краси.
Легендарний будинок Lanvin (Ланвин) в 2013 році презентував аромат ME, який став перлиною парфумерного мистецтва, покликаної збагатити жінку - захоплюючу, цілісну і вірну своїм принципам жінку в стилі Lanvin. Ароматне творіння ME навесні 2014 року перетворилося в свіжий і оптимістичний парфум Me L'Eau, схожий на легке, сукня з простим, але при цьому ідеальному крої.
Цієї осені на полицях парфумерних магазинів з'явилося більш інтенсивне видання оригінальної композиції Me - новий аромат ME L'Absolu, який відображає особливості колекції весна-літо 2014 року, створеної художнім директором будинку Lanvin.
Відомий парфумерний будинок Marc Jacobs (Марк Джейкобс) влітку 2014 року презентував нове зміна оригінальної композиції Daisy - більш витончений і повітряний аромат Daisy Dream.
Над створення невимушеної ароматного коктейлю мрії і легкості Daisy Dream надихнули ніжні ромашки і безмежна небесна гладь.
Кожен з нас має свій унікальний аромат. Пахнуть також квіти, фрукти і речі ... Але як же пахне ціле місто? Відповідь на це питання вирішив дати відомий бренд Donna Karan (Донна Каран) - він презентував у 2014 році парфум My NY, який пахне Нью-Йорком.
Чи існують відмінності між денним і нічним кремами для обличчя? Чи справді в косметичці кожної жінки повинні перебувати обидва засоби? Може бути, це лише маркетинговий прийом? Сьогоднішня стаття обов'язково розбереться з усіма цими питаннями.
Шкіра потребує різного догляду вночі і вдень. Якщо вночі, організм розслабляється, клітини відновлюються, а розум заспокоюється, то днем шкіра схильна до сильного стресу, пилу, бруду, поту і ультрафіолету. А тепер про все докладніше.
Легендарний італійський бренд Dolce & Gabbana (Дольче і Габбана) за час свого існування охопив майже всі напрямки модної індустрії. Єдиним білою плямою залишалися кошти по догляду за шкірою. Однак в 2014 році знаменитий бренд заповнив і цей сегмент - презентував люксовую косметичну лінію по догляду за шкірою обличчя Dolce & Gabbana Skincare.Ми продаємо тільки оригінальну продукцію від офіційних дистриб'юторів.
Ви можете перевірити товар при отриманні, під час доставки.
Безкоштовно на склад Нової Пошти при замовленні від 2500 грн.
Наші менеджери професійно проконсультують вас з будь-якого товару, допоможуть підібрати доглядають кошти.
Вони мають багаторічний досвід роботи в beauty-сфері та регулярно проходять навчання.
Знижка 3% за реєстрацію на сайті.
Знижки в залежності від суми замовлення:
5% на замовлення від 5000 грн
7% на замовлення від 7000 грн
Також діє накопичувальна система знижок для постійних покупців.