Парфуми
- Статті по темі:Парфуми
- Всі
- Для чоловіків
- Домашній текстиль
- Манікюр
- Парфуми
- Догляд за волоссям
- Догляд за тілом
- Догляд за обличчям
- Макіяж
Hypnotic Poison - любовний напій від Christian Dior (Крістіан Діор)13 вересня 2013
Hypnotic Poison (Зачаровує Яд) - східна солодка ароматна композиція з пікантними нотками ванілі і мигдалю, створена в 1998 році для модного будинку Christian Dior (Крістіан Діор) відомим парфумером високого класу Annick Menardo (Анник Менардо), творами якого захоплюється весь світ. Hypnotic Poison - третій парфумерний «Яд» після Poison (1985 року) і Tendre Poison (1994 року).
Аромат Le Mimosa - есенція почуттів і емоцій від Annick Goutal (Анник Гуталь)11 вересня 2013
Мімоза завжди займала особливе місце в парфумерному квітковому саду. До цього виняткового весняному квітці раз по раз звертаються практично всі світові виробники парфумерії. Жовтий колір і п'янкий, радісний і оптимістичний аромат мімози вже протягом багатьох років надихає відомих парфумерів на створення все нових і нових ароматних композицій. Парфуми з включеним в нього нотами мімози завжди виходить п'янким, дуже радісними, і сонячним, як і самі чудові квіти, які радують нас навесні і асоціюються зі святом. Саме тому торгова марка Annick Goutal (Анник Гуталь) не залишилася осторонь і презентувала в 2011 році аромат на основі нотки мімози Le Mimosa.
Anais Anais - культовий аромат від Cacharel (Кашарель)20 серпня 2013
Історія модною французької торгової марки Cacharel (Кашарель) почалася в 1962 році, коли молодий дизайнер Jean Bousquet (Жан Буську), окрилений успіхом своєї першої колекції, прийняв рішення заснувати свій модний бренд і в якості назви вибрав для нього ім'я невеликої пташки, яка мешкає на півдні Франції. З дня заснування бренд Cacharel завоював колосальну популярність як у Франції, так і за її межами, завдяки практичною і стильному одязі. Хоч нині Cacharel знаменитий перш за все своїми незвичайними ароматами, в 60-х роках бренд впевнено підкоряв модний світ все новими колекціями, навіть не збираючись створювати парфумерію.
Candy L'Eau - оптимістичний парфум для чарівною героїні від Prada (Прада)17 липня 2013
Прославлений бренд Prada (Прада) в квітня 2013 року запустив новий Фланкер карамельно-гурманське аромату Candy 2011 року - оптимістичний парфум Candy L'Eau.
Новий аромат Candy L'Eau потурає примхам, дивує елегантністю і пікантність, в його основі приховано оптимістичне сприйняття дивного світу дівчини в стилі Candy - тієї дівчини, яка прекрасно знає, що зараз саме той час, коли потрібно брати від життя все.
Club - витончений, спортивний аромат для чоловіків від Sergio Tacchini (Серджіо Таччіні)10 липня 2013
В рамках абсолютно нової колекції одягу, яка присвячена світу тенісу, італійський модний будинок Sergio Tacchini (Серджіо Таччіні) презентував у 2012 році і однойменний аромат для чоловіків - Sergio Tacchini Club! Парфумери будинку вирішили поєднати в єдиному ароматному коктейлі стиль і спорт. Результат перевершив всі очікування: аромат Club сподобався багатьом сучасним чоловікам, зайнявши лідируюче місце по продажах в елітних спеціалізованих магазинах.
Aqua Allegoria Bouquet de Mai - втілення блаженства і щастя від Guerlain (Герлен)8 липня 2013
Блиск, шик, легкість і Guerlain (Герлен) - мабуть тільки так можна охарактеризувати дійсно розкішну жінку. Французький бренд Guerlain, який стояв біля витоків високого парфумерного мистецтва і досі яфляется одним з найбільш затребуваних брендів, пропонуючи кожного разу своїм прихильницям запаморочливий аромат. Одним з найкращих творінь будинку Guerlain стала парфумерна колекція Aqua Allegoria.
Tokyo Smile - ароматне грайливий настрій від Masaki Matsushima (Масакі Матсушима)3 липня 2013
Відомий дизайнер з Японії Masaki Matsushima (Масакі Матсушима) представив новий аромат для жінок - Tokyo Smile. Свіжа і енергійна новинка від Masaki Matsushima - своєрідне запрошення посміхнутися, відчути смак до життя.
Масакі Матсушима - один з найбільш творчих дизайнерів. Він завжди вважав Токіо живим, «пульсуючим» містом. Саме тому при створенні аромату Tokyo Smile він намагався створити таку ароматну мелодію, яка показала б у всіх відносинах дух столиці Японії, відбила її енергію та ентузіазм.