У наш час дуже часто зустрічаються лисі люди або люди з рідким волоссям. 65% представників чоловічої статі страждають облисінням, яке також не обійшов стороною і жіночу половину людства, особливо після 40 років.
На щастя, зараз вже на косметичному ринку з'явився лосьйон від випадання волосся і облисіння Garni (Гарні) від Арменфарм. Лосьйон Garni створений на основі старовинного і рідкісного рецепта з настоїв цілющих трав кропиви, лопуха, ялівцю, полину, череди, хмелю, які вирощувалися в екологічно чистих регіонах Вірменії.
Montblanc (Монт Бланк) в 2010 році створив дивовижний аромат з потужним найменуванням Legend, який вторив статусним аксесуарам модного будинку. Ця класична фужерні ароматна композиція гармонійно поєднувалася з парфумерної молекулою Evernyl, яка передає чуттєвість дубового моху. Оскільки оригінальна варіація аромату Legend отримала міжнародну славу і безперечну популярність, дизайнерський модний будинок Montblanc прийняв рішення в 2012 році продовжити лінію спеціальним запуском аромату Legend Special Edition.
Пройшов рік з моменту запуску торговою маркою Lacoste (Лакост) першої колекції ароматів для чоловіків Eau De Lacoste L.12.12. До річниці навесні 2012 року Lacoste в якості подарунка для своїх шанувальників презентував новинку - аромат Lacoste Eau De L.12.12 Rouge. Парфуми став доповненням до раніше створеної колекції, для якої натхненням послужила унікальна теніска Lacoste L.12.12, знайома модникам також як і маленьке чорне плаття Шанель або логотип сумочок Луї Вуїтона.
Французький Будинок Givenchy (Живанши) в 2008 році запустив сміливий сучасний парфум під назвою Play, який став справжньою сенсацією. Аромат Play завоював визнання у чоловічої статі в усьому світі відразу ж, як тільки з'явився. Історія успіху тривала створенням в 2010 році жіночого чуттєвого і захоплюючого аромату Play for Her. І тепер в 2012 році Givenchy презентував нову інтерпретацію Play - чоловічий аромат Play Sport.
Італійський Будинок Dolce & Gabbana (Дольче енд Габбана), який є активним спонсором різноманітних спортивних змагань, звичайно ж, прагне перенести в свої роботи спортивні ідеали. Так до літніх Олімпійських ігор 2012 Товари для будинку Dolce & Gabbana презентував енергійну новинку - аромат The One Sport Men.
Брови в перебігу багатьох століть пережили не один етап модною еволюції. Ще в Давньому Єгипті, подібний до прикладу прославленої Нефертіті, брови спочатку голили і потім малювали їх трохи вище лінії росту для додання виразності погляду. У Стародавній Греції модними були зрощені брови. В епоху Ренесансу велику популярність мали здивовано підняті брови-ниточки. А з розквітом інквізиції в Середні століття жінки голили нещадно брови і волосся над чолом, проте вже не через моду, а для того щоб їх не звинувачували в чаклунстві за красу і жіночність. У XVIII столітті в моду ввійшли накладні брови, а в XIX столітті величезною популярністю користувався татуаж.
Відомий у всьому світі Будинок Giorgio Armani (Джорджіо Армані) продовжують підносити своїм шанувальникам ароматні сюрпризи. Так влітку 2012 було презентовано продовження лінії ароматів Acqua Di Gioia - парфум для чоловіків Acqua Di Gio Essenza.
Восени 2012 року Будинок Guerlain (Герлен) презентував новинку парфумерії - аромат La Petite Robe Noire. Фахівців Guerlain на створення цього аромату надихнуло маленьке чорне плаття, яке було створено на початку ХХ століття легендарної Коко Шанель. Парфумери Будинки Guerlain, бажаючи віддати данину геніальної мадемуазель Шанель, створили аромат, який здатний підкреслити і висловити все те прекрасне, що може бути в жінці.
Французький всесвітньо відомий ювелірний дім Cartier (Картьє), який билоснован в 1847 році і дебютував на ринку парфумерії в 1981 році, презентував в жовтні 2012 року чергову парфумерну новинку - пряно-деревний, свіжий аромат для чоловіків Déclaration d'un Soir (Вечірнє Визнання) , який є Фланкер класичного аромату Déclaration (Визнання), який дебютував в 1998 році.
З настанням холодів ми приділяємо багато уваги догляду за шкірою рук і обличчя, але найчастіше забуваємо про здоров'я нагідок. Взимку нігті піддаються вітрі і морозів, а дефіцит вітамінів перешкоджає підтримці естетичного зовнішнього вигляду. Повернути нігтям красу і силу допоможуть косметичні засоби і правильно підібрані продукти харчування.
Будинок Guerlain (Герлен) в цьому році приготував подарунок шанувальникам легендарного аромату Shalimar. Компанія презентувала Фланкер прославленої версії Shalimar Parfum Initial - аромат Shalimar Parfum Initial L`Eau. Ця легша і свіжа версія класичної ароматної композиції вписує нову сторінку в прославляння сучасної чуттєвості і жіночності.
Лінія «яблучних» ароматів Nina Ricci (Ніна Річі) в 2012 році поповнилася новим лімітованим квітково-фруктовим парфумом Nina Fantasy. Новинка є черговою варіацією популярного аромату для жінок Nina, який був випущений в 2006 році.
Модний будинок Givenchy (Живанши) анонсував нову версію парфуму Eaudemoiselle de Givenchy, представленого в 2010 році, - аромат Eaudemoiselle de Givenchy Eau Fraiche. Новинка стала більш річної і свіжої, але зберегла всі традиції, які були закладені в ароматної композиції попередника.
Ми майже вже взяли раннє старіння під контроль. Постійне зволоження, глибокий пілінг, правильне харчування, якісна фарба для волосся і правильний догляд за шкірою і мейк-ап можуть створити з будь-якої представницею прекрасної статі за сорок - чудеса. Але потрібно і пам'ятати і про усмішку і позитивний погляд на життя.
На початку вересня 2012 року Calvin Klein (Келвін Кляйн) презентував новий містичний і спокусливий аромат для чоловіків Encounter. Новинка адресована унікальному чоловікові, що вабить привабливість якого знаходиться на межі з деякою недомовленість, а його сексуальність зачіпає справжні тваринні інстинкти, приховані глибоко всередині.Ми продаємо тільки оригінальну продукцію від офіційних дистриб'юторів.
Ви можете перевірити товар при отриманні, під час доставки.
Безкоштовно на склад Нової Пошти при замовленні від 2500 грн.
Наші менеджери професійно проконсультують вас з будь-якого товару, допоможуть підібрати доглядають кошти.
Вони мають багаторічний досвід роботи в beauty-сфері та регулярно проходять навчання.
Знижка 3% за реєстрацію на сайті.
Знижки в залежності від суми замовлення:
5% на замовлення від 5000 грн
7% на замовлення від 7000 грн
Також діє накопичувальна система знижок для постійних покупців.